واکنش رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان به بانوی ورزشکار پاورلیفتنیگ

رئیس هیات بدن سازی و پرورش اندام خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه رشته پاورلیفتینگ از سوی فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان برای بانوان مورد تایید نیست، تصریح کرد: در همین راستا مدال آوری بانوان ورزشکار در رشته پاورلیفتینگ در رقابت های آسیایی و جهانی صراحتا فاقد اعتبار می باشد و پیگرد قانونی دارد. محمدپرست افزود: اخیرا نیز بانوی ورزشکار خراسان جنوبی در مسابقات آسیایی و جهانی پاورلیفتینگ شهر جاکارتا بدون مجوز از سوی هیات بدن سازی و پرورش اندام و وزارت ورزش وجوانان اعزام شده است.
وی با بیان اینکه متاسفانه مدال آوری خانم دستجردی از طرف فدراسیون پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران و به طبع آن هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان خراسان جنوبی فاقد اعتبار بوده است، تاکید کرد:  هرگونه مصاحبه و صحت خبر مربوطه از طرف نهادها و رسانه هایی که مدال آوری بانوی ورزشکار استان را درج و یا تایید کنند کذب محض بوده و پیگرد قانونی دارد.
محمدپرست ادامه داد: هدف و نیت تلاش همکاران من در نهادهای ذکر شده رشد و پرورش ورزش و ورزشکاران بوده، اما در روال و قوانین مقرر چون در فدراسیون پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران و وزارت ورزش وجوانان رشته پاورلیفتینگ بانوان مجوز فعالیت ندارد وما بر حسب وظیفه ملزم به اطاعت امر و اجرای قانون می باشیم. وی اظهار داشت: با توجه به اینکه بانوی ورزشکار استان حکم قهرمانی و مجوزی برای شرکت در رقابت های پاورلیفتینگ آسیایی را نداشته است به زودی کمیته انضباطی استان و فدراسیون برای رسیدگی به این موضوع تشکیل می شود. وی خاطر نشان کرد: تنها رشته مورد تایید فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام و وزارت ورزش و جوانان برای بانوان رقابت های مچ اندازی است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*