اخبار ورزشی

پیگیری رقابت های والیبال جام رمضان خوسف
رقابت های والیبال جام رمضان شهرستان خوسف در چهارمین شب پیگیری شد. در این  رقابت ها دو تیم شهید بارانی و پایگاه شهید رجایی نوغاب از گروه الف به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم شهید رجایی ۳ برصفر از سد حریف خود گذشت. همچنین در رقابت های سومین شب مسابقات والیبال خوسف تیم پایگاه شهید مقری کلاته ملک با نتیجه ۳برصفر مغلوب تیم شهید حیدری فخرآباد شد و بازی بین تیم های پادگان آموزشی ۰۴ و جایگاه اختصاصی ثامن خوسف از گروه ب با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم جایگاه اختصاصی ثامن خوسف به پایان رسید.
آغاز رقابت های فوتسال جام رمضان روستای اسفشاد  
رقابت های فوتسال جام رمضان روستای اسفشاد شهرستان قاین با انجام ۲ دیدار آغاز شد. این دوره از مسابقات با حضور ۸ تیم در دو گروه در سالن ورزشی روستای اسفشاد برگزار می شود. گفتنی است در شب اول این رقابت ها تیم بانک سپه (اسفشاد) با نتیجه ۳ بر۲ از سد تیم زنده یاد قربانی گذشت و بازی بین تیم های دهیاری اسفشاد و دهیاری خونیک به طور مساوی به پایان رسید.
پیگیری رقابت های فوتسال جام رمضان بیرجند
رقابت های فوتسال جام رمضان شهرستان بیرجند پیگیری شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیات فوتبال بیرجند گفت: در ششمین شب رقابت های فوتسال جام رمضان بیرجند فرهاد موبایل ۶ بر یک در برابر شهدای براندودبه برتری رسید. شهید ناصری ۸ بر صفر از سد کاشی و سرامیک رویال گذشت و دیدار تیم های دهیاری شاخن و آلومینیوم زرین ۲ بر ۲ و کویر زدا و خاتون هم یک بر یک مساوی به پایان رسید. همچنین در بازی رده سنی نوجوانان تیم اف سی کوشه ای توانست ۳ بر یک تیم سرخپوشان را شکست دهد. شبانی افزود: در هفتمین روز این رقابت‌ها تیم فوتسال غذاکده ‌هامون با نتیجه ۲ بر ۵ در مقابل تیم موبایل ‌زمان ‌همراه شکست خورد و  تیم مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) بیرجند ۲ بر صفر تیم شهرداری بیرجند را مغلوب کرد. وی ادامه داد: تیم فوتسال شرکت تعاونی خوان‌گستر ۱ بر ۲ در مقابل تیم دهیاری همنج زمین‌گیر شد و در آخرین دور از رقابت‌ها تیم فوتسال مهاجر ۳ بر ۱ از سد تیم لوان‌نور گذشت.همچنین در رده سنی جوانان مسابقات فوتسال «جام رمضان» شهرستان بیرجند تیم ایران جوان(الف) با نتیجه پرگل ۹ بر ۱ تیم فوتسال بنیادکودک را در هم کوبید. گفتنی است مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان بیرجند با شرکت ۳۲ تیم در قالب ۸ گروه هر شب بعد از افطار در سالن شهیدین قاسمی برگزار می‌شود.
آغاز رقابت های فوتسال درمیان با انجام ۳ دیدار
رقابت های فوتسال جام رمضان شهرستان درمیان با انجام سه دیدار آغاز شد. در شب اول این رقابت ها بازی تیم های شادروان احسان رسولی (طاغان) با نتیجه یک بر ۲ به نفع تیم مرغداری بخشی نوغاب پایان یافت و تیم پایگاه شهیدشوشتری با تیم پراید یدک آذری(نوغاب) با نتیجه ۳بر۳ مساوی شد و تیم تعویض روغن بین الملل با ۷ گل از سد تیم فورگ  گذشت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*