پیامک

 

 

 

سلام. سیل می آید و خرابی می دهد یا زلزله می آید و خرابی می دهد باغات آفت می زند یا هر بلای طبیعی دیگر که نصیب کشور می شود بلافاصله مردم دولت و سایر مسولین را مقصر دانسته و انتظار دارند که به دادشان برسند و در نهایت انگاری قانون شده که درهمه ی امور خود مردم مطالبه گر  باشند و هیج کاری برای خودشان انجام ندهند. مگر زمان های گذشته مردم بدون کمک دولتمردان باکمک و همیاری همدیگر این بحران ها را مدیریت نمی کردند بدون هیچ چشمداشتی؟ آیا با این نگرش دولتمردان به تنهایی قادر خواهند بود کشور عزیزمان ایران را به سرمنزل مقصود برسانند؟ پس نقش ما مردم چه می شود؟ لطفا کمی تامل. ممنون.
۱۴۰۳/۰۲/۱۷ ۱۲:۵۲:۵۴ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام پیشنهاد می شود تقاطع غدیر و بلوار پیامبر اعظم رو چراغ قرمز بگذارند. دوربرگردان خیلی خطرناک می باشد و چندین تصادف خیلی شدید جرحی در این مسیر رخ داده است.
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام  چرا خیابان شهید کار دیده در سایت اداری بیرجند نصف آسفالت و نصف خاکی است؟ چند نفر باید تصادف شاخ به شاخ داشته باشند و چند نفر فوتی باید باشد تا خیابان رو اسفالت کنن.!!!
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام معصومیه پایین خیابان مسلم از نبود ورودی و خروجی مناسب از بلوار شهدای عبادی رنج می برد ورودی خیابان مسلم خیلی کم عرض است و تعمیرگاه های ابتدای آن راهی برای عبور خودرو نمی گذارند لطفا پیگیری نمایند.
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام خدمت فرماندارمحترم شهرستان درمیان جناب آقای مهندس فرجامی فرد؛ باتوجه به اینکه یکی ازدغدغه های جوانان روستای نوغاب بخش مرکزی این شهرستان، زمین مسکن برای ساخت منزل مسکونی می باشد تاکنون به تناسب تراکنش جمعیتی نوغاب زمین واگذارنشده و متقاضیان مسکن بسیار زیاد هستند و در تملک بنیاد مسکن زمین به مقدار کافی وجود دارد و هیچ مشکلی در زمینه وجود  ندارد اما تا کنون به صورت قطره چکانی زمین واگذارمی شود و ساکنین منطقه از این موضوع گلایه مندند خواستارپیگیری این موضوع ازحضرتعالی که مسئول عالی دولت مردمی حضرت آیت ا…دکتررئیسی عزیزهستید هستیم
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*