گفته می شود

گفته می شود وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در واکنش به مسمومیت الکلی جمعی از پزشکان در شیراز گفته ما انتظارمان این است وقتی دانشمندان و عالمانی داریم که خودشان عوارض را می‌بینند خودشان به آن عوامل استناد کنند، به آن عمل هم بکنند. وقتی می‌گویند عالم بدون عمل همین است.

 

 

گفته می شود نماینده مردم مرودشت در مجلس گفته اینکه الان دولت با مجلس و به ویژه آقای قالیباف درخصوص مسائل مختلفی که مردم شاهد آن هستند اختلاف پیدا کرده دقیقا برای ریاست دور بعد مجلس است.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی شورای نگهبان درباره صحبت‌های روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش گفته بررسی صلاحیت اعضای خبرگان برعهده فقهای شورای نگهبان است و تاکید این عزیزان همیشه بر اجرای قانون بوده این حرف‌ها هم تازگی ندارد ظاهرا برخی وقتی تایید می‌شوند سطح درک اعضای شورای نگهبان بالاست وقتی هم رد می‌شوند نظر دیگری دارند. وی درباره اینکه چرا دلایل به صورت علنی به آقای روحانی داده نمی‌شود یا مهر محرمانگی برداشته نمی‌شود تا نسبت به انتشار آن در عموم اقدام کند، گفت: این موضوع بارها گفته شده که دلایل رد صلاحیت به افراد اعلام می‌شود و انتشار عمومی آن نیاز به مجوز و مصوبه مجلس دارد.

 

 

گفته می شود استاد دانشگاه صنعتی‌شریف گفته اختلاف فاحش بین قیمت بنزین و گازوئیل در داخل و خارج کشور یک سرازیری با شیب بسیار زیاد برای قاچاق ایجاد کرده است، البته هیچ‌کس نمی‌تواند عدد دقیقی برای قاچاق اعلام کند اما بنظر می‌رسد که حداقل روزی ۱۰ تا ۳۰ و ۴۰ میلیون لیتر قاچاق سوخت صورت گیرد بنابراین در یک حساب سرانگشتی ساعتی یک میلیارد تومان رانت به جیب قاچاق‌چیان می‌رود.

 

 

گفته می شود منطقه بالکان، بازاری جدید برای پهپادهای ایرانی است… احتمال دارد صربستان مشتری جدید پهپادهای ۲۰ هزار دلاری ایران باشد؛ یکی از ۲۴ کشوری که رسانه‌های عربی می‌گویند مشتری پهپادهای ایرانی هستند.

 

 

 

گفته می شود سعید لطفی، دبیر اتحادیه املاک تهران درباره خرید و اجاره خانه توسط اتباع غیرمجاز افغانستان گفته طبق قانون این افراد نمی‌توانند خانه بخرند، اما خانه را به نام یک ایرانی می‌خرند و یک قرارداد بین خودشان می‌نویسند.

 

 

گفته می شود سخنگوی شورای نگهبان  درباره مصوبه مجلس برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفته ما نسبت به این موضوع ایرادی نداشتیم و تایید آن را قبلاً اعلام کردیم اما ما درباره لایحه برنامه هفتم ایرادات و ابهامات دیگری داشتیم که در حال رفت و آمد میان مجلس و شورای نگهبان است و پس از رفع این ایرادات لایحه به طور کامل ابلاغ می‌شود.

 

گفته می شود معاون بانک مرکزی با بیان اینکه امسال مدل جدید اعتبار سنجی بانکی علمیاتی می‌شود، گفته در مدل جدید عوامل جدید مانند محکومیت مالی، جرایم رانندگی، صدک بندی یارانه هم در نظر گرفته می‌شود و دیگر مانند روال فعلی رفتار افراد در پرداخت اقساط تسهیلات تنها ملاک رتبه بندی نخواهد بود.

 

 

گفته می شود سپردن ماموریت قضاوت بازی پرسپولیس به موعود بنیادی‌فر آنهم برای چهارمین مرتبه طی یک فصل با تمام حساسیت های موجود و قبلی، از تصمیمات جنجالی کمیته داوران است که می‌تواند به بلوایی بزرگتر بدل شود.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*