پیامک

سلام شرکت آبفای خراسان جنوبی سلام.قبض آب مصرفی سجاد شهر هاجر غربی از تاریخ حدود ۲۵بهمن تا کنون هنوز برای مشترکان  این منطقه ارسال نگردیده لطفا بررسی نمایید.باتشکر فراوان.
۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ۰۸:۵۱:۵۱
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام مسئولان اعلام کنند دقیقا کی جاده بیرجند به قاین دو بانده خواهد شد چندین استاندار آمدند و رفتند و همه شعار افتتاح این پروژه را دادند اما دریغ از تحقق این وعده ها. حال با این وعده های توخالی چگونه مسئولان انتظار دارند مردم حرف هایشان را باور کنند. 
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام بر شما از بعد از ماه رمضان نانوایی سنگک خیابان عدالت جنب اوژانس ۱۱۵ صبح پخت نمی کند و برای خرید نان باید کل شهر را بگردی که نان به کیفیت این نانوایی پیدا کنی
چرا سهمیه ارد بهش نمیدن که صبح پخت کند. نانوایی میدان هفت تیر هم صبح پخت نمیکند چرا هر روز بر مشکلات مردم افزوده می شود.
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام . در روزهای اخیر شاهد بارش باران و نزولات جوی کم سابقه در استانمان بودیم جدای از اینکه دنبال مقصر بگردیم بیاییم حال که با پدیده تغییر اقلیم مواجهیم بدنبال طرح جامع و برنامه ریزی پیشگیری باشیم بعنوان مثال در استان سیستان و بلوچستان شاهد سیل های ویرانگر با ضریب خسارت بیشتر بودیم اما بنا به اظهارات کارشناسان ایجاد و احداث سدهای کهیر. خیرآباد . باهوکلات تا حد بسیار زیادی از خسارت‌های سیل جلوگیری کرد آیا زمان آن فرا نرسیده که مسولان آن مکانهای مناسب در استان جدای از حس ناسیونالیستی شناسایی و نسبت به احداث سد اعم از بتنی و رسی اقدام نا در صورت بروز بارانهای سیل آسا خسارت به حداقل برسد البته نباید این  نکته غافل شد که خود ما انسانها با احداث باغ و ویلا در حاشیه و بستر رودخانه به خودمان خسارت وارد می کنیم .
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام برق سالن فجر دانشگاه بیرجند در روز برگزاری آزمون کنکور سراسری قطع شد و نیم ساعت شرکت کنندگان معطل بودند و در پایان هم سر وقت قیلی برگه های شرکت کنندگان را گرفتند. حال سوال اینجاست که چه کسی پاسخگوی این موضوع است و شرکت کنندگان در این آزمون سراسری از کجا باید پاسخ خود را بگیرند و حق ضایع شده خود را پس بگیرند. چرا دانشگاه پیش بینی برق اضطراری نکرده است. منتظر پاسخ مسئولان هستیم.   
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام بارندگی های اخیر نشان داد خراسان جنوبی زیر ساختهای لازم برای مقابله با حوادث غیر مترقبه راندارد و با کوچکترین بارندگی زندگی مردم مختل می شود. 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*