گفته می شود

گفته می شود در حالی که بیش از یک هفته از مطرح شدن ابهاماتی درباره قرارداد میان شهرداری تهران و طرف‌های چینی برای خرید وسایل نقلیه برقی می‌گذرد، برخی اعضای شورای شهر معتقدند که هنوز ایرادات مهمی نظیر ابهام در نحوه کشف قیمت، تعیین محصول، تعیین برند، انتخاب تامین‌کننده مالی، تعیین سود واسطه‌ها و صلاحیت شرکت یا شرکت‌های طرف قرارداد وجود دارد که برای نمایندگان پارلمان شهری رفع نشده است. به گفته آن‌ها، شهرداری درباره قرارداد چین با شورای شهر شفاف نیست و این در حالی است که درباره صلاحیت فنی و قانونی مدیریت شهری برای این که به جز خرید اتوبوس‌های خارجی، رأسا نسبت به واردات خودروهای وَن، سواری و موتورسیکلت برقی نیز اقدام کند، نیز ابهام وجود دارد.

 

 

 

گفته می شود وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه ۲ سال است که شعار من این شده که «اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا» و اصلا مردم به این چیزها کاری ندارند، گفت: آن چیزی که مردم نیاز دارند شادی است و تمام تلاش دولت و حاکمیت باید این باشد که مردم را شاد کنند.

 

 

 

گفته می شود رییس بخش خطرپذیری مرکز تحقیقات وزارت راه‌ و شهرسازی با بیان اینکه تعداد زیادی از ثار تاریخی و بناهای ارزشمند کشورمان در زون‌هایی با خطر فرونشست زمین واقع شده‌اند، گفت: در استان فارس بیشترین نرخ فروشست در محدوده مرودشت بوده و نرخ آن در این منطقه به ۱۷ سانتیمتر در سال می‌رسد که آثار تاریخی تخت جمشید و نقش رستم در این محدوده قرار دارد.

 

 

 

گفته می شود بیش از ۹۹ درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است.

 

 

 

گفته می شود عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهارنظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ دو میلیارد تومان جریمه نقدی شد. مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.  صحبت‌های تند عبدالله ویسی سرمربی فولاد خوزستان به واسطه اظهارات تندش در نشست خبری با سنگین‌ترین جریمه نقدی تاریخ فوتبال ایران روبرو شد.

 

گفته می شود تحویل جنگنده‌های سوخو ۳۵ به ایران که سطح بازدارندگی و توان دفاعی ایران را به شدت ارتقا می‌بخشد، موضوعی است که روس‌ها از آن علنی دفاع می‌کنند. در همین زمینه، کارشناس روس تمام قد از تحویل این جنگنده‌های مدرن به ایران دفاع می‌کند و درباره مباحث مطرح درباره برنامه هسته‌ای ایران نیز می‌پرسد که چرا کسی درباره برنامه هسته‌ای اسرائیل، پاکستان و هند چیزی نمی‌گوید؟
گفته می شود شبکه آزادی اوکراین در گزارشی به همکاری راهبردی نظامی ایران و روسیه اشاره کرد و از آموزش خلبان‌های ایرانی برای هدایت ۲۴ جنگنده سوخو ۳۵ که در مسیر ایران است، خبر داد.

 

 

 

گفته می شود رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفته برابر ماده ۶۰ قانون جرائم و مجازات خدمت وظیفه عمومی کسانی که با ارتکاب اعمال مجرمانه، موجبات معافیت خود یا دیگران را از خدمت سربازی فراهم سازند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

 

 

 

گفته می شود رییس آژانس مرکزی اطلاعات(سیا) آمریکا در گفت‌وگویی به تکرار ادعاهایی درباره روابط دفاعی ایران و روسیه پرداخته و درباره سطح فعالیت‌های هسته‌ای ایران اظهارنظر کرد.”ویلیام برنز” رییس سیا با مطرح کردن ادعاهایی درباره همکاری دفاعی ایران و روسیه، گفت که شراکت روسیه و ایران در حال پیشروی “در مسیر بسیار خطرناکی” است. پایگاه خبری بیزینس اینسایدر گزارش داد، برنز در گفت‌وگویی با شبکه سی‌بی‌اس مدعی شد، روسیه در ازای دریافت کمک‌های نظامی برای جنگ در اوکراین در حال ارائه، کمک‌هایش به ایران در زمینه برنامه موشکی آن است.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*