اخبار ورزشی استان/نایب قهرمانی تیم والیبال استان در مسابقات منطقه ای بسیج /مس کرمان بر بستنی اعتمادیان قاین غلبه کرد

نماینده خراسان جنوبی در مسابقات والیبال منطقه ای بسیج قرارگاه امام حسین(ع) مقام نایب قهرمانی را کسب کرد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات والیبال منطقه ای بسیج قرارگاه امام حسین(ع) یادواره شهید حسین همدانی با حضور ۵ تیم از استان های گلستان، یزد، سمنان، خراسان رضوی و جنوبی در مشهد برگزار شد. در این رقابت ها تیم والیبال آزاد مردان استان پس از تیم یزد به نایب قهرمانی دست پیدا کرد. گفتنی است دو تیم برتر یزد و خراسان جنوبی زمستان امسال در رقابت های کشوری شرکت می کنند.

  • مس کرمان بر بستنی اعتمادیان قاین غلبه کرد

تیم بستنی اعتمادیان قاین نماینده خراسان جنوبی در مقابل تیم مس کرمان در رقابت های لیگ فوتبال دسته سه کشور بازی را واگذار کرد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، از سری مسابقات لیگ دسته سه کشور روز گذشته تیم فوتبال بستنی اعتمادیان در ورزشگاه امین زاده قاین به مصاف تیم مس کرمان رفت که تیم مس کرمان با زدن گل برتری در دقیقه ۲۷ توسط محمدرضا موحدی سه امتیاز این مسابقه را کسب کرد.   گفتنی است نماینده فوتبال خراسان جنوبی هفته آینده در سیرجان به مصاف تیم این شهر می رود.

  • تیم کشتی قاین قهرمان استان شد

تیم کشتی آزاد شهرستان قاین در رقابت های قهرمانی کشتی بزرگسالان خراسان جنوبی قهرمان شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های کشتی بزرگسالان خراسان جنوبی با حضور تیم هایی از شهرستان های قاین، فردوس، طبس، نهبندان، بیرجند، سربیشه و اسلامیه به میزبانی بیرجند برگزارشد. در این رقابت ها تیم کشتی آزاد کار قاین با کسب ۶۳ امتیاز مقام اول تیمی را کسب کرد. مصطفی ابراهیمی در وزن ۶۵کیلوگرم، ابراهیم مظفرزاده در۷۰کیلوگرم، محمدرضا ابراهیمی در۷۴کیلوگرم،بلال غیبی در۸۶ کیلوگرم و عباس علی اکبری در۹۶ کیلوگرم با غلبه برحریفان خود مقام اول این دوره از مسابقات را کسب کردند و مجید سعیدی در۱۲۰کیلوگرم توانست مقام دوم این مسابقات را ازآن خود کند. لازم به ذکر است تیم کشتی شهرستان فردوس با۵۰ امتیاز و تیم شهرستان طبس با ۲۸ امتیاز مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.

گفتنی است تیم کشتی آزاد بزرگسالان شهرستان قاین به نمایندگی از استان خراسان جنوبی در نیمه دوم آبان ماه جهت شرکت در مسابقات کشوری عازم استان فارس خواهد شد.

  • بازسازی کورت اسکواش استان

کورت اسکواش خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، کورت اسکواش استان روز گذشته با حضور مسئولین و پیشکسوتان ورزش راه اندازی شد. سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان اظهار امیدواری کرد: با تجهیز و آماده سازی کورت اسکواش استان شاهد رشد ورزشکاران در این رشته باشیم. برومند گفت: این کورت با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال بازسازی و تجهیز شد.

img12574212

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*