گفته می شود

 

گفته می شود پس از آنکه در یکی از بخش‌های خبری شبکه خبر، صدای گزارشگران شبکه بی بی سی فارسی بر روی تصاویر یک مراسم پخش شد، موضوع هک دوباره صداوسیما مطرح شد. صداوسیما با انتشار ویدیویی تاکید کرد این بار هک نشده و این صدای پخش شده در مراسمی بوده که در حال پوشش آن بوده است.

گفته می شود در جریان بازی پرسپولیس و اصفهان در ورزشگاه اصفهان یک پیرمرد بی‌ادب گفته که به هواداران سپاهان که مجرد هستند قول داده در صورتی که فحش ندهند، یکی از دختران (هواداران پرسپولیس در ورزشگاه) را بدهد و به این شکل همه فامیل می‌شوند و مشکل حل می‌شود! پس از این از ادبیات زشت، گروهی از جمله محمدحسین میثاقی نسبت به بی‌ادبی اعتراض کردند. سپس ویدیویی از عذرخواهی این پیرمرد منتشر شد اما در نهایت خبرهایی درباره بازداشتش انتشار یافت.

 

 

گفته می شود پس از جنجال درباره ساخت و ساز در پارک قیطریه، حالا همان ماجرا در پارک لاله تکرار شده است. تیم زاکانی قصد دارد عملیات عمرانی را در پارک لاله آغاز کند. یک ماه است که در پارک لاله تهران، در جنب غربی ایستگاه آتش‌نشانی و روبه‌روی خیابان پورسینا، حصارهایی نصب شده است و در دو سه روز اخیر هم کانکس‌هایی در محل مستقر شده است. این وضعیت باعث شد که امروز جمعی از شهروندان در این محل جمع شوند و به زاکانی اعتراض کنند.

 

گفته می شود پس از انتشار متن قرار داد‌های شهرداری تهران با شرکت چینی توسط یک فعال رسانه‌ای، علیرضا زاکانی، شهردار تهران درصحن علنی درواکنش به انتشار این قرار داد‌ها اعلام کرد که شهرداری از این فرد شکایت می‌کند و مطالب نوشته شده اشتباه است.

 

 

 

گفته می شود معاون درمان وزارت بهداشت تصریح کرده تعداد پزشکان زیرمیزی بگیر کمتر از ۵ درصد است و اثبات زیرمیزی تنها مشکل برخورد با معضل است.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفته این رویه را یک آفتی برای دستگاه‌های نظارتی من جمله شورای نگهبان می‌بینم که اگر از جریان نقد و نقادی بخواهند عامدانه فاصله بگیرند ضربه‌ای بر شاکله نه تنها شورای نگهبان، بلکه بر شاکله نظام و کشور وارد خواهد شد.

 

گفته می شود عضو هیات رئیسه مجلس در توئیتی عنوان کرده مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به این سازمان از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند.

 

گفته می شود عضو اسبق کارگری شورایعالی کار گفته واگذاری اختیار تعیین دستمزد به مجلس شورا، فرار از مسئولیت است و به هیچ عنوان کارایی ندارد؛ این اتفاق نباید بیفتد.

 

 

گفته می شود حسن روحانی، رئیس دولت دوازدهم در بخشی از دیدار جمعی با وزرا و معاونان سابق خود گفته امروز سر ساخت مسجد دعوا می‌کنند درحالیکه اول باید نمازخوان تربیت کرد.

 

 

گفته می شود ویدیویی از یک افغانی منتشر شده که با مقایسه وضعیت خیابان‌های ایران و افغانستان، تعابیر عجیبی درباره ایران به کار می‌برد و در نهایت با این تعابیر می‌گویند در شان افغانی‌ها نیست در ایران کارگری کنند!

 

 

 

گفته می شود حجت‌الاسلام هاشمی، سرپرست سابق اداره اوقاف غرب تهران در برنامه ای کاش گفته «شخصی به ما گفت دین عوض شده یا شما عوض شده‌اید؟ در جایی امام جماعت بودم. چون به بعضی مسئولین توهین می‌کردم، گفتند دیگر نیا. نمازگزارها اعتراض کردند و گفتند فلانی باید برگردد. بعد گفتند بیا. نفوذ و جریان نفاق را باید جدی بگیریم. با کراوات که نفوذ نمی‌کنند.

 

 

گفته می شود وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریم‌ خود از سوی ایران، ادعاهای بی‌اساس و نخ‌نما درباره نقش ایران در منطقه غرب آسیا را تکرار کرد. گرنت شپس جمعه شب با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیر سابق)، ادعا کرد: ایران مسئول بسیاری از بی‌ثباتی‌های منطقه‌ای از طریق شبکه غیرقانونی گروه‌های نیابتی (شامل) حماس، حزب الله، حوثی‌ها، شبه نظامیان مرتبط با ایران و حملات مستقیم آنها است. وی در تداوم جوسازی‌های رسانه‌ای، مدعی شد: اگر ایران فکر می‌کند که تحریم‌های اخیر کسی را مرعوب می‌کند، کاملا در اشتباه است.

 

 

گفته می شود با تصمیم جدید مقامات کشوری، ورود خودرو‌های خارجی با پلاک بین‌المللی به خاک ایران مجاز شده است. این اقدام در راستای تسهیل حرکت گردشگران خارجی و کاهش مدت زمان توقف آن‌ها در مرز‌های کشور صورت گرفته است.

 

 

گفته می شود رییس آموزش و پرورش مهاباد گفت: قاسم رائر حجازی کهنسال‌ترین معلم ایران در این شهرستان براثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت. اسعد رسولی روز جمعه اظهار کرد: مرحوم حجازی متولد سال ۱۲۹۶ بود که در سال ۱۳۱۶ به عنوان معلم در اموزش و پرورش استخدام شد و یکی از نخستین معلمان این شهر به شمار می آمد.

 

 

گفته می شود بر اساس نظرسنجی جدیدی مشخص شد که اکثریت آلمانی‌های مخالف ارسال موشک‌های دور برد «تاروس» به اوکراین هستند. بر اساس نظرسنجی موسسه «فورسا» برای کانال تلویزیونی NTV مشخص شد که ۵۶ درصد از آلمانی‌ها مخالف ارسال موشک‌های تاروس به اوکراین هستند درحالیکه ۳۷ درصد موافق این قضیه بودند که در مقایسه با مارس ۲۰۲۴ که ۲۸ درصد مخالف بود، رشد قابل توجهی داشت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*