پیامک

سلام اداره کل شهرسازی اتصال ژیرگذر شهرک حاجی آباد بیرجند (از سمت جاده زمینهای درحال احداث صنوف آلاینده) به بلوار پیامبر اعظم و مساعدت در تسهیل رفت و آمد و کاهش خطرات و هزینه ها را داریم لذا برای تقاطع غیر همسطح جاده شهرک و رفع دغدغه ساکنین بذل توجه نمایند
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام مردم برای اطلاع رسانی پیام  میدهند  ولی چه کسی جوابگو هست و پیگیر ماجرا؟؟؟ ای بابا همه سرکار گذاشتن ما رو ،،

۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام بعضی عابر بانکها موقع دادن رسید تراکنش  پیام میدن جهت صرفه جویی در مصرف کاغذ رسید میخواهید یا نه ؟؟
واقعا خنده دار بود.،، انبوهی از کاغذهای باطله در ادارات و بانکها حیف و اسراف میشه ، قابل بحث و دیدن نیست ،، ولی برای یک برگ بسیار کوچک  بحث صرفه جویی در کاغذ هست
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام؛ کلان روستایی بنام نوغاب درشهرستان مرزی درمیان ازتوابع بخش مرکزی این شهرستان وجود دارد که تراکنش جمعیتی آن از شهرهای درمیان بالاتراست و همچنان مهاجرپذیری بسیار بالایی دارد. بنام روستا جمعیت شهر را یدک می کشد و به سرعت در حال توسعه می باشد اما از نبود کلانتری نیروی انتظامی دراین نقطه شهروندان گلایه مندهستند و یکی از مطالبات به حق دراجرای عدالت اجتماعی و حقوق شهروندی می باشد برای نظم و امنیت و آسایش شهروندان امیدواریم بادرایت و تدبیرمسئولین شهرستان این مشکل محقق شود.
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام روایت هست هنوزکه عرق کارگرخشک نشده دستمزدش را پرداخت کنید،ما که خون ماهم خشک شد دریغ از پرداخت دستمزد تیرماه سال قبل به بعد.
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام یه گلایه ای بکنم از مسئولین ومدیران شهرستان که در پیاده روی عمومی قاین بخاطر روز کارگر در بلوار ابوذر خیابون ابوذر رو از میدان مشاهیر بستند تا مردم پیاده بروند همه ماشینا رو گذاشتند وبا بچه کوچیک پیاده رفتند جشن تا ساعت ۷ شب طول کشید جشن بود ولی با برنامه های خیلی الکی وقت مردم رو گرفتند و دریغ از یه پذیرایی ساده و بعد کلا خیابان ابوذر را باز کردند و فکر مردم رو نکردند که اینا پیاده با بچه کوچیک و این ماشین و موتور چطور برگردند. خواستم بگم می تونستند خیابان ابوذر رو همونجور بسته نگه دارند تا مردم با خیال راحت بروند و خودشون رو به ماشیناشون برسونند .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*