در جلسه فراکسیون مستقلان ولایی با روحانی مطرح شد پیشنهاد رئیس‌جمهور برای تشکیل کمیته مشترک دولت و مجلس

 

روحانی

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس، جزئیات جلسه این فراکسیون با رئیس‌جمهور را تشریح کرد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، در تشریح جزئیات جلسه فراکسیون متبوع خود با رئیس‌جمهور، اظهار کرد: در این جلسه اعضای هیئت‌رئیسه موقت و برخی از روسای کمیته‌های تخصصی این فراکسیون با رئیس‌جمهور جلسه‌ای را برگزار کردند.

وی به سخنان کاظم جلالی رئیس موقت این فراکسیون در ابتدای جلسه اشاره کرد و گفت: در این جلسه جلالی توضیحاتی را درباره سیاست‌ها و استراتژی و همچنین اهداف شکل‌گیری این فراکسیون ارائه داد.

جعفرزاده به بخش دیگری از سخنان جلالی اشاره کرد و گفت: جلالی تصریح کرد که اعضای فراکسیون معتقدند باید فارغ از جریانات سیاسی به معضلات اصلی کشور پرداخت و دولت و مجلس باید با همدلی به حل معضلات بپردازند.

عضو فراکسیون مستقلان ولایی مجلس ادامه داد: پس از صحبت‌های رئیس و برخی از اعضای هیئت‌رئیسه فراکسیون، رئیس‌جمهور نیز صحبت‌های خود را مطرح کرد.

جعفرزاده به سخنان رئیس‌جمهور اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور در ابتدای صحبت‌های خود گزارشی از روند فعالیت‌های اقتصادی دولت و تشکیل شورای مشورتی اقتصاد‌دانان که در هفته دو بار تشکیل جلسه می‌دهند، ارائه داد.

جعفرزاده گفت: رئیس‌جمهور عنوان کرد رأی اعتمادی که مجلس به وزرای پیشنهادی داد، اثر بسیار خوبی را در جامعه و مردم گذاشت و مردم احساس کردند یک همدلی میان مجلس و دولت وجود دارد که این موضوع برای دولت و مردم امیدوارکننده بود، این همدلی باید ادامه داشته باشد.

جعفرزاده به بخش دیگری از صحبت‌های روحانی اشاره کرد و گفت: در این جلسه رئیس‌جمهور تقاضای تشکیل کمیته مشترک دولت و مجلس را داشتند تا در این کمیته مشترک بتوانیم با هم گفت‌وگو داشته باشیم و به جای جار و جنجال، در فضای آرامش اقدامات خود را پیش ببریم.

جعفرزاده به اصرار رئیس‌جمهور برای استمرار این جلسات اشاره کرد و گفت: ماه آینده جلسه این فراکسیون با حضور وزرا برای بررسی و ارائه راه‌حل برای مشکلات کشور برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*