گفته می شود

 

 

 

  گفته می شود کشورهای همسایه با استفاده از رانت انرژی موجود در ایران از طریق قاچاق، در حال ثروت اندوزی هستند و کشورهای طرف معاملات امکان پرداخت بدهی های خود به ایران را به دلیل بسته بودن مجاری پولی ندارند. استهلاک و عدم بروزرسانی صنایع، زیرساخت ها را با مشکلات اساسی روبه رو ساخته و از سوی دیگر، عدم شناخت و استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت‌ها نیز مزیدی بر علل ناکامی اقتصادی کشور شده است.

 

 

 

گفته می شودوزیر دفاع کره جنوبی تهدید کرد اگر پیونگ‌یانگ جنگی را علیه سئول آغاز کند، نیروهای ویژه کره جنوبی با تجهیزات خود می‌توانند «رهبر کره شمالی را سریعا نابود کنند.»

    این اظهارات درحالی بیان شده که رسانه مرکزی کره شمالی گزارش کرده که این کشور از تانک جنگی جدیدی با حضور «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی رونمایی کرده است. این اقدامات رهبر کره شمالی درحالی صورت می‌گیرد که کره جنوبی و آمریکا دائما در حال برگزاری رزمایش‌های متعدد مشترکی هستند؛ رزمایش‌هایی که کیم آن‌ها را «تمرینی برای جنگ» می‌خواند.

 

 

 

 

گفته می شود   رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: واریز مرحله دوم سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر، آغاز شد.

 

 

  

 

 

گفته می شود رئیس جمهور با اشاره به جایگاه مهم رسانه در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران گفت: امروز که راهبرد دشمن ایجاد یاس در جامعه با بزرگنمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود»ها است، تقسیم صحیح در میان رسانه‌ها، نه دسته‌بندی چپ و راست، بلکه دسته‌بندی رسانه‌های امیدآفرین در برابر یاس‌آفرین است.

  گفته می شود    دولت دانمارک با توجه به جنگ روسیه علیه اوکراین و به منظور بهبود وضعیت دفاعی خود در این شرایط طرح خدمت اجباری سربازی برای زنان مانند مردان را در دستور کار قرار می دهد.
  گفته می شود  در اعماق سطح زمین، مخزن عظیمی وجود دارد که تخمین زده می‌شود آب آن سه برابر تمام اقیانوس‌های روی سطح سیاره ما باشد.

  گفته می شود   بانک جهانی هشدار داده کاهش قیمت‌ها به خانواده‌های آسیب پذیر کمک می‌کند اما به اقتصاد کلان کشور ضربه می‌زند. تورم افغانستان به بیش از منفی ۱۰ درصد کاهش یافت.
  گفته می شود    امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در یک مصاحبه تلویزیونی به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا اشاره کرد و گفت: به نظر من پیروزی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده در این انتخابات بعید است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*