پیامک

 

سلام. ممنون و تشکر از شهرداری منطقه یک که دارید زحمت میکشید آخر سالی ورودی مهر شهر خیابان ولی عصر آسفالت کنن.. در آینده انشالله اگه یک زیر گذر از جاده کمربندی رد بشه به اون پل زیر گذر بعدی و کلی مشکلات ترافیک مهر شهر حل میشه. خدا قوت سال نو مبارک.
۱۴۰۲/۱۲/۲۵ ۰۸:۱۹:۲۰ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
در روزهای پایانی سال وهفته مهربانی و نیز درآستانه سال نو جا دارد یادی کنیم از استاندار اسبق محبوب، پرتلاش و مردمی استان خراسان جنوبی جناب آقای دکتر محمدصادق معتمدیان که همه ساله در واپسین روزهای و لحظات پایانی سال بجای حضور در یکی از موسسات مالی در اقصی نقاط استان و دربین روستائیان محروم حضور می یافت و ضمن گفتگوی صمیمانه و شنیدن درد دل روستائیان آنها را مورد تفقد و لطف خود قرار می داد.
۱۴۰۲/۱۲/۲۴ ۲۰:۲۸:۴۶ خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
کمترین انتظار ساکنین کوی ظفر اینه که   شهرداری که با انجام پروژه های مشارکتی ساخت و ساز در ظفر ۲۴ کلی درآمد کسب کرده  یه کم هم به فکر فضای سبز مردم این منطقه باشه  .امکانش هم هست  میتوانند با کمترین هزینه و فقط کاشت چند تا درخت از یک طرف پارک ظفر رو گسترش بدهند باتوجه به اینکه صاحب زمین اطراف شهرداری هست هزینه آنچنانی هم نداره براشون و  از طرفی  یه بیابان  که منشا گردو خاک و محل پارک ماشینهای سنگین شده رو تبدیل به فضای سبز کنند
۱۴۰۲/۱۲/۲۴ ۱۹:۳۴:۲۹ خوانده نشده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام مدیر کل  دادکستری خواهش میکنم نصبت به زمین حد فاصل ولیعصر ۳۱تا۳۳مهرشهر که قرار بوده پارک بشود ولی الان ساخت وساز شخصی انجام میشود لطفا شما پیگیری کنید این حق ناس
۱۴۰۲/۱۲/۲۴ ۰۰:۰۷:۴۸ خوانده نشده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام خدمت استاندارخراسان جنوبی . مدیرکل راه وشهرسازی وشهرداربیرجند لطفا یه فکری برای مسیر رفت وامد سایت صنوف الاینده بردارین واقعا ازاین خاکی خسته شدیم.
۱۴۰۲/۱۲/۲۳ ۲۱:۴۰:۱۷ خوانده نشده خیر

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*