گفته می شود

 

گفته می شود خبرنگار بی‌بی‌سی بعد از بازدید اختصاصی از پایگاه نواتیم اسرائیل گفته «ظاهرا بقایای موشک عماد است. آنچه که ما دیدیم واقعا وحشتناک است. مخزن سوخت آن ۱۱ متر است. به اضافه ۴۵۰ کیلوگرم مواد منفجره در کلاهک جنگی و ۱۴ متر طول موتور که با برد ۱۶۰۰ کیلومتر، فاصله ایران تا اسرائیل را راحت طی کرد.»

 

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون اجتماعی گفته در جلسه اخیر کمیسیون به این نتیجه رسیدیم که تعطیلی روز شنبه به مطالبات مردمی و شرایط حفظ روابط اقتصادی خارجی نزدیک تر است البته استعلام هایی از مراجع عظام صورت گرفته است.

 

 

 

گفته می شود مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور با اشاره به آموزش مهارت‌های زندگی ویژه زنان سرپرست خانوار گفته یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

 

 

 

گفته می شود خاخام رونان شاولوف در سخنانی گفته «بزرگترین جنگ ایران و اسرائیل و همه اینها به این دلیل است که ایران همه جبهه‌ها را اداره می‌کند: سوریه، حزب‌الله، غزه و همچنین در مرزهای اردن. ما به دام افتاده‌ایم، بنابراین اگر بخواهیم از جایی فرار کنیم، جایی نداریم. ما در دوره‌ای نیستیم که معجزه رخ دهد و دریا به دوازده قسمت تقسیم شود(کنایه به شکافته شدن دریا با دعای حضرت موسی). فقط باید از خداوند کمک بخواهیم.

 

 

گفته می شود همزمان با اجرای دوباره مدل گشت ارشاد برای برخورد با زنان بی‌حجاب و شکل گیری موجی از انتقادات نسبت به تبعات احتمالی اجرای این طرح، جمعی از زنان با شعارهای مقابله با بی‌حجابی و امر به معروف، در برخی خیابان‌های پایتخت راهپیمایی کردند.

 

 

گفته می شود عدم تعادل جنسیتی در آمار شرکت کنندگان آزمون‌های سراسری در چند سال گذشته نشان از کاهش رغبت پسران به حضور در دانشگاه و تحصیلات آکادمیک دارد.

 

 

 

 

گفته می شود رئیس پلیس فتا فراجا گفته بیش از ۳۰۰ فقره تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سوالات آزمون سراسری شناسایی شده است.

 

 

 

گفته می شود امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو درباره اقداماتش در فضای مجازی در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ گفته در آن بازه یکی از بازیگران زن کشور که اکنون ساکن ترکیه است، من را تحریک کرد تا آهنگی درست کنم.

 

 

 

گفته می شود فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی در ایران، همزمان و شاید پیش از برگزاری اولین انتخابات‌ تاریخ معاصر آغاز شد؛ اما خبری از نهادینگی تحزب در کشور ما نیست! پیامدهای ضعف تحزب، بیش از هر زمانی خود را در مقاطع رقابت‌های انتخاباتی نشان می‌دهد و تشکل‌ها و فهرست‌های موسمی می‌کوشند تا این ضعف را پوشش دهند.

 

 

 

گفته می شود دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل شکایت از سوی فراجا در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت.

 

 

گفته می شود یک افغان به نام جاوید که مدعی است متولد ایران است، ویدیویی از جمعیت عظیم افغانی‌ها را در اینستاگرام منتشر کرده که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.

 

 

 

گفته می شود درحالی که حکومت طالبان همواره نقض حریم هوایی افغانستان را محکوم می‌کنند، منابع محلی از ادامه گشت زنی پهپادهای ناشناس در آسمان ولایت‌های جنوبی افغانستان خبر می‌دهند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*