گفته می شود

گفته می شود انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت: «بانوان در مورد کارت ملی مطالبه‌ای جز ذکر نام مادر در کنار نام پدر مشابه آنچه در شناسنامه وجود دارد، نداشتند و ما هم بر مبنای جایگاه حقوقی خود مطالبه آنها را تا رسیدن به کمیسیون اصلی پیگیری کردیم.

 

 

 

 

گفته می شود یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل در واکنش به استعفای رئیس سازمان اطلاعات نظامی این رژیم گفته که این استغفا قابل توجه و اقدامی شایسته است، بهتر است نتانیاهو نیز مانند او استعفا دهد. روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» امروز از استعفای آهارون حالیوا، رئیس اداره اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد. این روزنامه دلیل استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی رژیم اسرائیل را شکست در ۷ اکتبر و حمله این رژیم به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق عنوان کرده است. این اولین مقام ارشد نظامی اسرائیلی است که بعد از آغاز جنگ در غزه استعفا می‌دهد.

 

 

گفته می شودسریال «هفت سر اژدها» ساخته ابوالقاسم طالبی با شروع ماه رمضان از شبکه سه سیما، از یک سو به واسطه کیفیت پایین این سریال ۸۰ قسمتی از همان ابتدای پخش مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفته و از سوی دیگر از سوی کاربران مذهبی به واسطه برخی بخش‌ها نظیر نشان دادن سیگار کشیدن و روابط خاص و… مورد انتقاد قرار گرفته است. تازه‌ترین شاهکاری که از این مجموعه مورد توجه کاربران قرار گرفته، قصری لاکچری است که با عنوان «قرارگاه آلوده‌سازی فرزندان مسئولین» از آن یاد می‌شود. این سکانس و زیرنویس بامزه‌اش را می‌بینید که نشان می‌دهد آقازاده‌های فاسد پس از مست کردن در قرارگاه، در حال بطری بازی هستند.
گفته می شود پس از بارش‌های شدید در افغانستان، بخشی از سیلاب‌های ورودی به هیرمند به خاک ایران رسید و بدین ترتیب، بخشی از حقابه هیرمند وارد خاک ایران شد.
گفته می شود یحیی گل‌محمدی با برنامه دوساله مالک متمول تیم تبریزی و با هدف رساندن تراکتور به فینال لیگ قهرمانان یا همان نخبگان آسیا، با این باشگاه به توافق رسید. سرمربی پیشین تیم پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت تراکتور با این باشگاه تبریزی به توافق رسیده است و گفته می‌شود مجوز فعالیت مجدد وی ، آخرین مرحله قبل از امضای قرارداد است. رقم مالی این توافق، هنوز افشا نشده است اما گفته می‌شود کمتر از یک میلیون دلار نخواهد بود!

گفته می شود با گذشت یک ماه از انتخابات فدراسیون والیبال، تمام نامزدهای ریاست والیبال بعد از کنار رفتن از دور رقابت با میلاد تقوی، در فدراسیون صاحب پست و جایگاهی شدند و همین‌ روزها حکم دبیری امیرحسین منظمی هم صادر می‌شود تا جمع پست‌بگیران فدراسیون تکمیل شود. آن‌چه هر روز در والیبال ایران به ریاست یک جوان مازندرانی نمایان‌تر می‌شود، ریاست در سایه‌ی وحید مرادی، نایب‌ رییس کارکشته این فدراسیون است. او هر روز تعداد منصوبانش در پست‌های مختلف را افزایش می‌دهد و در پی در دست گرفتن امپراتوری جا مانده از محمد داورزنی است.

 

 

 

گفته می شود در حالی که برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۲۷۰ رای الکترال لازم است، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند دونالد ترامپ با ۲۹۳ رای الکترال، بسیار جلوتر از جو بایدن با ۲۴۵ رای الکترال است. تا انتخابات امریکا کمتر از ۲۰۰ روز باقی است.

 

 

 

گفته می شود جانشین یگان‌های ویژه پاسداران فراجا با بیان اینکه ایمن سازی کویر ایران باعث رشد ایران اسلامی می‌شود، گفته ارتقای سطح امنیت کویر، رویکرد یگان‌های ویژه با تجهیز یگان‌های تکاوری به تجهزات نوین است.

 

 

گفته می شود ۲ اسرائیل در گزارشی درباره تحرکات نتانیاهو علیه ایران، او را دست انداخت و مسخره کرد.

 

 

 

 

گفته می شود پسر «خداداد افشاریان» رئیس کمیته داوران، و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول شده است!

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*