گفته می شود

گفته می شود پس از سیستان و بلوچستان به عنوان محروم ترین، استان‌ های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته‌اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.

 

 

 

 

گفته می شود یکی از مسئولان اعلام کرده «بکار گیری منشی های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

 

 

گفته می شود افزایش متقاضیان مهاجرت قانونی و غیرقانونی از ایران، بازاری ساخته که حالا به هزارتویی پیچیده تبدیل شده و هرقدم آن کسب‌وکاری جداگانه دارد؛ از خرید مدرک آیلتس تا پذیرش تحصیلی، ویزای توریستی و پیشنهاد شغلی جعلی. یک جست‌وجوی ساده هم شما را به کسانی می‌رساند که خودشان را وکیل مهاجرت معرفی می‌کنند و البته ساکن ایران هم نیستند و همه راه‌های پناهندگی را به شما معرفی می‌کنند.

 

 

 

گفته می شود رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر دولت تا یکشنبه برنامه خود برای مقابله با مشکلات ارزی را ارائه نکند ما این موضوع را در صحن مجلس دنبال خواهیم کرد، تصریح کرد: با اینکه در موضوع ارز با دولت اختلاف سلیقه داشتیم اما با دولت همراهی کرده‌ایم و اکنون نیز هدف ما این است که در این موضوع بین دو قوه هماهنگی و همصدایی ایجاد شود و در یک برنامه علمی و عملیاتی با تنش‌های ارزی، مقابله شود.‌

 

گفته می شود در روزهای اخیر برخی کاربران که خودروهایشان به دلیل کشف حجاب سرنشین‌ها توقیف شده، در فضای مجازی از اصرار بر انتقال خودروهایشان به پارکینگ به خودروبر یا کشنده گفتند و برخی نیز گفتند وقتی خودشان بدون یدکش خودرو را به پارکینگ برده‌اند، پارکینگ گفته که ظرفیت ندارد و خودرو را نپذیرفته است؛ اتفاقی که حالا سردار رادان به آن واکنش نشان داده و به رؤسای پلیس هشدار داده است: «مراقب باشید به بهانه توقیف خودروها به‌دلیل بی‌حجابی، مراکزی برای اقدام‌های غیر قانونی ایجاد نشود.»

 

 

 

گفته می شود کانال یازده تلویزیون اسرائیل از دستگیری یک اسرائیلی به جرم جاسوسی برای ایران خبر داد. آن گونه که این شبکه گزارش کرد، یک راننده کامیون نظامی در سفرهای خود در حین انجام وظیفه، ده‌ها گردان پدافند گنبد آهنین را مستند نموده و اطلاعات این سامانه‌ها از جمله عکس ها و مکان آنها را در فیس بوک برای یک مقام ایرانی که به عنوان یک زن اغواگر ظاهر شده، ارسال کرده است. حالا صهیونیست‌‎ها متوجه این جاسوسی مخرب شده‌اند و او را دستگیر کرده‌اند. این دستگیری چند روز پس از انهدام دست‌کم یک سامانه گنبد آهنین توسط حزب الله لبنان انجام شد.

 

 

 

گفته می شود وزیر ارتباطات امروز درباره رفع فیلتر گوگل‌پلی گفته دو بار درخواست رفع فیلتر گوگل‌پلی و بار سوم هم قبل از عید این درخواست را به کارگروه ارائه دادیم و قرار شد بررسی مجدد صورت بگیرد امیدواریم در جلسه آتی هفته آینده دوستان همراهی کنند که این اتفاق بیفتد. وی گفته درخواست رفع فیلتر گوگل پلی برای سومین بار توسط غیردولتی‌ها رد شد.

 

 

 

گفته می شود معاون وزیر کشور از ادامه روند تشکیل استان تهران شرقی خبر داد و گفته این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

 

 

 

گفته می شود وقتی شوروی فروپاشید و اوکراین دوباره مستقل شد، اوکراین به واسطه انبوه تسلیحات اتمی انبار شده در این کشور، چهارمین قدرت اتمی دنیا بود. در آن زمان غرب و روسیه به اوکراین فشار آوردند تا تسلیحات اتمی به روسیه منتقل شود و در عوض غرب امتیازاتی به اوکراین می‌دهد. سفیر اوکراین در انگلیس با توجه به اوضاع کنونی این کشور می‌گوید: «زرادخانه هسته‌ای بزرگی داشتیم، آن را واگذار کردیم و این بلایی است که بر سر ما آوردند… این درس بزرگی برای ما و کشورهایی مثل ایران است که سپر هسته‌ای خود را کنار نگذارند…»

 

 

 

گفته می شود عبدالرسول پورعباس در تشریح تمهیدات سازمان سنجش آموزش کشور برای برگزاری کنکور گفته در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، دیگر این موضوع ضرورتی ندارد. در آن سال که اینترنت قطع شد، امکانات فعلی مقابله با تقلب‌ها در اختیار ما نبود؛ اما اکنون با دستگاه‌های تقلب یاب و آشکارساز حفاظت برقرار است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*