گفته می شود

گفته می شود آرای باطله شامل ۲۹ هزار و ۳۰۳ رای در حوزه انتخابیه یزد به عنوان رای دوم لقب گرفت.

 

 

گفته می شود ۹۸ نفر که مرتکب جرایم و تخلفات انتخاباتی از قبیل خرید و فروش رای و تبلیغات غیر مجاز در استان کرمان شده بودند تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و بازداشت شده اند.

 

 

گفته می شود ما در حال جنگ اقتصادی با ابر جنایتکاری بی رحم هستیم و به همین دلیل هم از مدیران و مسئولان کشور اشتباهات فاحش در شرایط جنگی پذیرفته نیست. ضربه ای که ندانم کاری، بی برنامگی، فساد و تبعیض و رانت خواری و عدم مبارزه جدی با آن به اقتصاد کشور می‌زند، نه تنها کمتر از تحریم نیست، بلکه به مراتب دردناک‌تر و مخرب‌تر هم هست.

 

 

گفته می شود معاون نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، همزمان با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در ایران و مشارکت ایرانیان در اظهاراتی مداخله جویانه، تلاش کرد مشروعیت این انتخابات را زیر سوال ببرد و از جانب مردم ایران سخن بگوید. «آبرام پیلی» معاون نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در واکنش به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در ایران در روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ مدعی شد: «حکومت ایران به دنبال استفاده از این انتخابات به عنوان نمایشی از دموکراسی است اما تاکنون هزاران نامزد را رد صلاحیت کرده است. مردم ایران به خوبی می‌دانند که این انتخابات، هر نتیجه ای که داشته باشد، نماینده آنها نیست و ما نیز با آنها هم عقیده هستیم.»

 

 

 

 

گفته می شود نمایندگانی که در دور جدید مجلس شروع به کار می‌کنند، باید بدانند که بی احترامی به یک سرباز یا بازی با گوشی و چرت زدن در مجلس، کار‌هایی نیستند که مردم انتظار دارند از آن‌ها ببینند. اعتبار یک نماینده به رأی مردم است و این قدرت را به واسطه ملت به دست می‌آورد. منتخب شایسته از اولین روز شروع به کار، بجز حل مشکلات این مردم و این کشور وظیفه‌ای ندارد.

 

 

 

گفته می شود دولت آمریکا از متحدان خود خواسته تا طرح مصادره اموال خارجی روسیه به نفع اوکراین را طی ماه‌های آتی نهایی کنند و آنان را برای بهره‌برداری غیر قانونی از دارایی‌های خارجی روسیه تحت فشار قرار داده است.

 

 

 

گفته می شود بعد از انتشارِ حکمِ محکومیت شروین حاجی‌پور، خبر رسید حسین، فرزند محمد مطهری و نوه شهید مرتضی مطهری در مورد این بخش از حکم شروین، پیشنهاد همکاری داده است: «مطالعه و خلاصه نویسی کتاب حقوق زن در اسلام تألیف شهید مطهری وکتاب زن در آئینه جمال جلال تألیف حضرت آیت الله جوادی آملی، به میزان سی صفحه هر یک بصورت مجزی و دست‌نویس جهت درج در پرونده و ارائه به واحد اجرا و انتشار آن از طریق فضای مجازی

 

 

 

 

گفته می شود مدتی قبل رئیس مرکز ملی بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد تاکید کرد: دستفروشان هم باید احراز هویت شوند و دستگاه کارتخوان داشته باشند تا بدانیم که هر دستفروش چه مقدار درآمد دارد؛ حال امروز رییس سازمان امور مالیاتی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*