گفته می شود

گفته می شود دفتر حقوق عامه دستیار رئیس جمهور در حوزه پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی طی بیانیه‌ای در واکنش به اظهارات مدیرمسئول خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه در خصوص نامه هشدار کوروش کمپانی بیانیه صادر کرد.

 

 

گفته می شود مشاور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشریح مسیر تحول کالابرگ الکترونیکی گفته کسی که سبد کالایی ۵۲۳ هزارتومانی را بخرد ما به التفاوت قیمت آن در سال ۱۴۰۲ که حدود ۲۲۰ هزار تومان است از سوی دولت در قالب اعتبار شارژ شده به حساب تخصیص پیدا می کند.

 

 

گفته می شود شلومو کرعی وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی تأیید کرد که فعالیت شبکه قطری الجزیره در اسراییل متوقف می شود و تدابیری در این زمینه اتخاذ شده است.

 

 

 

گفته می شود مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفته سالانه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان صرف بهسازی و نوسازی تجهیزات فرودگاه‌ها می‌کنیم که اکثر آنها سود دهی ندارند.

 

 

 

گفته می شود اسماعیلی وزیر ارشاد درباره بازگشت معین دوباره گفته ما برای هنرمندان احترام بسیاری قائل هستیم. من بار‌ها به صراحت اعلام کرده‌ام که هرکسی که قانون را رعایت می‌کند، با هر سلیقه و جناحی که باید می‌تواند فعالیت کند. از نظر ما هیچ فردی در چهارچوب قانون ممنوعیت ندارد.

 

 

 

گفته می شود محمد مهاجری، فعال سیاسی – رسانه‌ای گفته هزینه مصوب شدن طرح عفاف و حجاب را خانواده‌های با حجاب پرداخت می‌کنند. طرح صیانت از فضای مجازی که ۵۰ میلیون نفر آنرا زیر پا بگذارند و فیلترشکن بخرند که قانون نیست.

 

 

 

 

گفته می شود دو فهرست منتشر شده در سایت استانداری خوزستان و فرمانداری ویژه آبادان نشان می دهد ۲ کاندیدای انتخابات مجلس کم شده‌اند.به گزارش خبرآنلاین، درحالی‌که استانداری خوزستان شمار نامزدهای تایید صلاحیت شده حوزه انتخاباتی آبادان را ۷۴ نفر گزارش کرده است، سایت فرمانداری ویژه این شهرستان تعداد نامزدهای تایید شده‌ را ۷۲ نفر اعلام و آگهی کرد. در این بین ۲ نامزد حذف شده اند.

 

 

 

 

گفته می شود نماینده قزوین خطاب به فرماندار نوشته هر کس در برگه‌ی رأی نوشت «خانم دکتر»، منظورش من هستم.آنگونه که انتخاب روایت کرده، فاطمه‌ محمدبیگی نماینده‌ قزوین در مجلس که کاندیدای دور دوازدهم انتخابات مجلس نیز هست در نامه‌ای به فرماندار نوشته است: هر کس در برگه‌ی رأی نوشت «خانم دکتر»، منظورش من هستم.

 

 

گفته می شود رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفته طبق قانون از امسال برای شرکت در انتخابات ثبت مُهر در شناسنامه حذف شده است.سیدجواد هاشمی مهر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ملاک عمل برای رأی گیری، سیستم های احراز هویت است و دیگر نیاز به مهر شدن شناسنامه نیست.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*