پیامک

سلام از سازمان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند ممنونم که هرچی اتوبوس داغون هست ، میزارند سمت شمال شهر ، به خصوص الهیه ، مگه مردم کم بضاعت این محلات چه گناهی کردن ، چطوری میخواهید جواب خدا را در روز قیامت بدهید. آقایان شورای شهر کجا هستید؟؟
آقای شهردار چه جوابی دارید؟؟
آقای نماینده مجلس که چند روز دیگه انتخابات شماست دارید چه اقدامی می کنید؟؟
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام:
وقتی شمابرای مطالبه به حق خودبه اداره کل…نامه می نویسیدو۴ پیروهم می زنیدو پاسخی نمی شنوید،یعنی مدیرکل اون اداره برای پاسخ به حق مردم پیازهم ریزنمی کند.
به نظرشما اینگونه مدیران چه سنخیتی بادولت مردمی دارد؟
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام در خصوص کمربندی چهکند در پاسخ همشهری عزیزی که پیام دادند باید گفت گوش اگر گوش منو و ناله اگر ناله توست آنکه البته به جایی نرسد فریاد است . چرا پروژه رو تموم کنند.سالهاست که یه عده از این پروژه نون میخورن چرا تمومش کنند .
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام جا داره از جناب دکتر جاوید شهردار سابق و محبوب بیرجند بخاطر حضورشون در جشن گلریزان تشکر کنم  و البته جای عزیزان شهرداری و شورای شهر در این مراسم خالی بود.
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام ضمن قدردانی از روزنامه خراسان امروز که همواره درخواست های شهروندان را پیگیری می نمایند ، لطفا در خصوص محروم بودن  معصومیه پایین محدوده خیابان مسلم و زاگرس از خدمات شهری هم بنویسید.
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام لطفا سطل آشغال های انتهای خیابان مسلم معصومیه را جمع آوری یا روی جوی آب بزارید شیرابه ها و آشغال ها تا وسط خیابان می آید و سگ حیوانات ولگرد جولان میدهند و آسایش را از ما گرفته اند.
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ سلام با توجه به نوع اجرای ورودی های دو طرف خیابان جدید الاحداث در خیابان ارتش هر خودرویی از هر طرف وارد این خیابان بشه دچار دور باطل شده و دوباره برمیگرده سر جای اولش و یا از مقصدش دورتر میشه وباعث ترافیک بیشتر خواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*