پیامک

سلام جناب آقای بهترین شهردارمحترم
چراسد معبر گلفروشی مطهری ۲۱/۱جمع آوری نمیشودلطفاپاسخگوباشید واحدی بنام رفع سدمعبر که ندارید .ممنون
۱۴۰۲/۰۷/۰۳ ۰۹:۳۷:۵۶ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام شهرداری محترم برای چندمین پیام دادم و تماس گرفتم لطفا داخل مفتح ۳۷ و کوچه های اطراف و جوی ها را تمییز کنید.واقعا افتضاح است.
۱۴۰۲/۰۷/۰۱ ۱۴:۵۵:۳۰ خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با تشکر از شهرداری بیرجند بابت بهسازی جوی آب خیابان کارگران ولی اگر یک بازدید سرتاسری از دو طرف جوی آب انجام‌شود مسوولین شهرداری متوجه خواهند شد که کار با اسلوب و دقت درستی صورت نگرفته چون لبه های جدول یک جا بیست سانتیمتر از کنار خیابان بالا آمده است و یک جا همتراز خیابان است و این برای راننده هایی که قصد پارک کنار خیابان دارند مشکل ساز است چون فکر می کنند مثل همه خیابانها جوی آب دارای لبه است.دوم اینکه بلوار شهید رجایی همانند سمت غربی بلوار به سمت موسی بن جعفر که بسیار عالی کار شده اگر بهسازی و نورپردازی شود این بلوار به صورت کامل نوسازی خواهد شد.سوم اینکه بلوار انتهای خیابان کارگران جدول کاری و درختکاری شده ولی علفهای هرز آن کنده نمی شود و چون محل عبور شهروندان است سنخیتی با سایر بلوارهای شهر ندارد که نیاز به رسیدگی دارد تا لااقل آبی که به درختان می دهند به دلیل علفهای هرز و خارهای زیاد هدر نرود.
۱۴۰۲/۰۷/۰۱ ۱۱:۳۷:۰۱ خوانده نشده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام .
میدان سفیران امید ؛ کی به بلوار خلیج فارس متصل شود ؟
۱۴۰۲/۰۶/۳۱ ۱۶:۱۰:۵۹ خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام سازمان محترم اتوبوسرانی سلام
دلیل عدم سرویس دهی مسیر های ظفر ،پیروزی، بهمن و اردیبهشت چیست ؟
باشروع سال تحصیلی سرویس دهی این مسیرها ضروری است . ضمنا همه مردم توانایی گرفتن اسنپ ندارند. علاوه برآن بعضی شهروندان وسیله نقلیه شخصی ندارند ویا به دلیل ضعف بینایی و کهولت سن قادر به رانندگی نیستند از مسئولین اتوبوسرانی خواهشمندیم این مسیرها را دریابند .باتشکر فراوان
۱۴۰۲/۰۶/۳۱ ۱۲:۱۷:۳۰ خوانده شده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ الهی و ربی من لی غیرک:
باسلام و احترام
چهار راه غفاری به دلیل قرارگرفتن فروشگاه اتکا ، اداره گمرک، بازار روز غفاری ، جاده زاهدان ، بلوار شهید ناصری ، مسیر تردد وسایل خیابان های ظفر ، پیروزی، بهمن، نارون ، ترنج ، اردیبهشت و… به شدت زیر بار ترافیکی است .تسریع دادن به بازگشایی معبر بلوار پیامبراعظم (ص) ، از میدان سفیران امید به بلوار خلیج فارس ، قطعا و یقینا منجر به کاهش بار ترافیکی چهار راه غفاری خواهد گردید .

 

 

 

 

برای آگهی تماس گرفته شود

۹۱۵۳۶۱۴۸۱۱

باسلام :تنها فرآوری زرشک که درطول سال فعالیت دارد , درجهت بسته بندی زرشک درجه یک پفکی ودانه اناری خشک وزرشک تازه نوبرانه درشهرستان درمیان فرآوری زرشک تعاونی تولیداسدیه می باشد که استقراردارد درنوغاب درمیان ازتوابع بخش مرکزی،ازاول مهرماه زرشک تازه ونوبرانه به بازارهای خارج ازاستان فعالیت داردباچندین دستگاه دانکن زرشک ،درخدمت کشاورزان می باشدباتشکر

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*