گفته می شود

گفته می شود نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفته اولاً مبنای کار بنده برای آتش زدن برجام این بود که زمانی که ترامپ در زمان تبلیغات ریاست جمهوری خود راجع به برجام صحبت می‌کرد گفت ما برجام را پاره می‌کنیم که در همان زمان مقام معظم رهبری فرمودند اگر آن‌ها برجام را پاره کنند، ما آن را آتش می‌زنیم.

 

 

 

 

گفته می شود نهاد ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور این کشور، به دعوت الهام علی اف همتای آذربایجانی به نخجوان خواهد رفت؛ سفری که به نظر می‌رسد اهداف پیدا و پنهان مختلفی در راستای پروژه منطقه‌ای آنکارا در قفقاز داشته باشد.

 

 

 

گفته می شود میانگین سرعت اینترنت موبایل ایران در شهریور، ۳۱.۳۳ مگابیت برثانیه (معادل ۳.۹۱ مگابایت بر ثانیه) و جایگاه آن در رتبه‌بندی کشورهایی با بیشترین میزان این شاخص رتبه ۷۲ از ۱۴۵ اعلام شده که نشان از سقوط ۵ پله‌ای ایران می دهد.
گفته می شود هزاران نفر از ارامنه قره باغ تحت محاصره و در زیر زمین خانه های خود بدون آب و غذا و سوخت زندگی می کنند. ارتش جمهوری آذربایجان از ۹ ماه پیش قره باغ را تحت محاصره قرار داده و چند روز پیش به این منطقه حمله کرد.
گفته می شود حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پایان سفر هفت روزه خود به نیویورک در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اعلام کرده همواره پیام های مثبتی از آمریکایی ها دریافت می کنیم اما بر مبنای رفتار عملی آمریکا قضاوت می کنیم.

 

 

گفته می شود نایب رییس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران با اشاره به آنچه که راه افتادن موجی از اعمال زیبایی در کشور خواند، درعین حال بر لزوم ورود پلیس فتا، پزشکی قانونی، نظام پزشکی و … جهت شناسایی و معرفی صفحات و کلینیک‌های تقلبی زیبایی تاکید کرد. دکتر سید نجات حسینی – عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان اظهار کرد: حدود ۶۰۰۰ پیج شامل پزشکان با صلاحیت و فاقد صلاحیت کافی و یا افراد غیر پزشک (مداخله‌گران) وجود دارد که به انجام تبلیغات برای انجام اعمال جراحی‌های زیبایی می‌پردازند .
گفته می شود بانک مرکزی اعلام کرده که منابع ارزی آزاد شده از کره جنوبی در حساب شش بانک ایرانی در قطر فعال است و طبق تاکید رئیس‌کل بانک مرکزی، کلیه منابع مربوطه جزو ذخایر ارزی بانک مرکزی و پشتوانه ریال هستند.
گفته می شود بنیامین نتانیاهو،‌ نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اقدامی که ظاهراً از آشفتگی و عصبانیت روانی او حکایت داشت، ایران را به حمله هسته ای تهدید کرد. با وجود این، اطلاعاتی که به دست یک روزنامه ایرانی رسیده حکایت از این دارد که نتانیاهو احتمالا به یک بیماری مزمن روان‌شناختی مبتلاست.
گفته می شود مکرون در مصاحبه ای با تلویزیون فرانسه بدون اشاره به جزئیات گفته ” فرانسه تصمیم گرفته است سفیر خود را از نیجر خارج کند. طی ساعات آینده سفیر ما و چند دیپلمات به فرانسه بازخواهند گشت.”

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*