گفته می شود

گفته می شود عضو هیأت رئیسه مجلس از تصمیم هیأت رئیسه برای اعلام وصول استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

 

 

گفته می شود فضای برخی دانشگاه‌های هنر در ایران بشدت از غرب‌زدگی رنج می‌برد و واحدهای درسی در این مراکز آن طور که باید مبتنی بر ریشه‌های فرهنگی ایران تدوین نشده است. جالب است که گزارش‌های آزار جنسی در دانشگاه‌های هنر به مراتب بیشتر از سایر مراکز آموزشی است و هر قدر این مراکز از روح و فضایی اسلامی‌تر بهره‌مند بوده‌اند، به مراتب آسیب‌های اخلاقی نیز در آن‌ها ناچیزتر بوده است.

 

 

گفته می شود نماینده تبریز در مجلس گفته زنان و مردان از نظر جمعیت برابر هستند چطور می گویند زنان با مردان خارجی ازدواج کنند پس برای مردان چه راه حلی دارند؟ اگر قرار است راه حل دهیم راه حلی باشد که عزت، سربلندی و جایگاه مملکت و زنان مان حفظ شود نه اینکه به گونه ای صحبت کنیم که جایگاه آنها تخریب شود.

 

 

 

گفته می شود حدود ۱۶۰ نفر از مال‌باختگان بانک ملی شعبه دانشگاه تهران به دلیل عدم رسیدگی در خصوص واگذاری اموال سرقتی خود، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

 

 

 

گفته می شود مشاور سیاست خارجه دولت روحانی توییتی را خطاب به توهین‌کنندگان به رئیسی منتشر کرد و نوشت: اهانت به رئیس جمهور و سایر مقام‌های رسمی کشور که می‌دانیم با تکیه به ظرفیت‌های شخصی و سازمانی به رغم همه نواقص، در حال جدال با پیامد‌های یکی از سازمان‌یافته‌ترین جنایت‌های بشری آمریکا علیه کشورمان هستند، نه انسانی، نه اخلاقی و نه میهن‌دوستانه.

 

 

 

گفته می شود وزیر سابق ارتباطات به اظهارات شب گذشته سخنگوی دولت واکنش نشان داد. محمدجواد آذری جهرمی در کانال تلگرامی‌اش نوشت:ظاهرا سخنگوی محترم دولت، شب گذشته در اظهاراتی دهه ۹۰ را برای مردم ایران دهه‌ی از دست رفته خطاب کرده‌اند که رشد اقتصادی در آن رخ نداده است. در دولت قبل هم برخی همکاران ما، با استناد به آمار، همچنین وضعیتی را برای بیان اوضاع اقتصادی کشور در بخشی از دهه ۸۰ بیان می‌کردند. این‌ها سخنان رسمی مسئولین کشور است، نه براندازان که دو دهه از ۴دهه‌ی انقلاب اسلامی را برای مردم از دست رفته می‌خوانند. حتما در هر دولتی هم قوت است و هم ضعف، دقیقا مثل دولت مستقر، اما اگر بیندیشیم و سخن بگوییم ضرر نخواهیم کرد.

 

 

گفته می شود رئیس سازمان اموال تملیکی گفته قوه قضائیه و دادستان کل کشور پیگیر موضوع سکه‌های گلدکوئست هستند، اما هنوز رای قطعی برای آن صادر نشده است. علت موضوع به این برمی‌گردد که مالک این سکه‌ها در داخل ایران نیست و باید شناسایی شده و در کشور حضور پیدا کند. وی یادآور شد کل سکه‌هایی که داخل خزانه سازمان اموال تملیکی بوده؛ به خزانه یکی از بانک‌ها منتقل شده است. البته او تاکید کرد که این موضوع ربطی به قضیه اخیر بانک ملی ندارد و حدود دو ماه پیش این سکه‌ها به خزانه یک بانک منتقل شده است.

 

 

 

گفته می شود مصوبه دولت در زمینه تعیین حداکثر افزایش اجاره‌بها در هر سال تا سقف ۲۵ درصد در تهران و ۲۰ درصد در شهر‌های سراسر کشور مورد تایید شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا قرار گرفت.

 

 

گفته می شود ۵۷۰ هزار خانه خالی روی میز مالیات قرار دارد مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: ما اطلاعات ۱.۳ میلیون واحد مسکونی مشکوک به خالی را برای سازمان امور مالیاتی ارسال کردیم که البته این اطلاعات کامل نبود، چون کدپستی یا آدرس یا کدملی افراد تطابق نداشت. طبق تبصره ۷ برای اینکه این اطلاعات قابل استفاده برای سازمان امور مالیاتی باشد و مالیات بر خانه‌های خالی را حساب کنند، باید مالکان خانه‌های خالی را پیدا کنند، در نتیجه ما اطلاعات را پالایش کردیم و ۵۷۰ هزار رکورد اطلاعاتی کاهش یافت. وی گفت: سازمان امور مالیاتی این فهرست ۵۷۰ هزار خانه خالی را منتشر کرد و آن‌ها را مشمول مالیات بر خانه‌های خالی دانست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*