گفته می شود

 

گفته می شود سعید جلیلی گفته «۶ ماه پیش دولت قبل یک نامه‌ای درباره برجام به مجلس دادند که آن را بررسی کردیم و ایرادات آن را مردادماه گفتیم که مطابق واقعیت نیست. اما حالا در شرایطی که دشمن به شکست خود اعتراف کرده موضوع آن نامه برجسته و تیتر یک می‌شود.»

 

 

گفته می شود آرشیو ساعتی تلوبیون که دربرگیرنده محتوای پخش‌شده برنامه‌ها از شبکه‌های مختلف سیما بود، چند روزی است که در دسترس کاربران نیست. پیش از این در روز ۱۲ بهمن، سایت تلوبیون که پخش برنامه‌های صداوسیما را در دستور کار دارد، مورد حمله سایبری قرار گرفته بود و اکنون این تلویزیون تعاملی، دسترسی به آرشیوش را برای کاربران محدود کرده است

 

گفته می شود یک پزشک ایرانی که از سوی افراد ناشناس در نیمروز افغانستان ربوده شده بود، طی عملیاتی توسط نیروهای امنیتی این ولایت نجات یافت.

 

 

گفته می شود  حجت‌الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به افول هژمونی آمریکا گفته جمهوری اسلامی ایران با ارتقای توان داخلی و قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی، گام دوم انقلاب را بلند قدم برمی‌دارد. مردم چهل و سومین بهار آزادی را در شرایطی جشن می‌گیرند که افول هژمونی آمریکا را شاهد هستیم و برآورد برخی سیاست‌مداران و تحلیل‌گران این است که حتی رژیم صهیونیستی ۸۰ سالگی خود را نخواهد دید.

 

 

گفته می شود سی و نه نفر از مادران و پدران مسافران پرواز ۷۵۲ هواپیمای اوکراینی در نامه‌ای به وزیر راه به نامه‌ی ۱۲ بهمن ماه ستادی به نام ستاد پرداخت به بازماندگان پرواز اوکراین واکنش نشان دادند و دریافت غرامت را رد کردند.

 

 

 

گفته می شود سیدرضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز گفته مادامی که اقتصادمان از دولتی بودن و نفتی بودن درنیاید، هرکس دنبال سهم خودش از بودجه است و در نهایت کاری هم پیش نمی‌رود. آنان که سرمایه و ثروت و استعداد دارند باید به میدان اقتصاد بیایند و دولت هم از آن‌ها حمایت و با هدایت و نظارت بر آن‌ها نقش خود را ایفا کند. در غیر اینصورت با شعار و سخنرانی کار پیش نمی‌رود. وی با انتقاد از روند افزایش قیمت‌ها در کشور اظهار کرد: در کشور همه‌چیز ترمز بریده است؛ از قیمت کالا‌ها گرفته تا هزینه خدمات و مابقی موارد. قیمت‌ها به سرعت بالاتر می‌روند و کسی هم جوابگو نیست.

 

 

گفته می شود مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشته امروز با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی به جایی رسیده‌ایم که اولاً غیر از یک تفکر خاص هیچ کس و هیچ جمعی کمترین سهمی در رسانه ملی ما ندارد چه رسد به دگراندیشان و مخالفان.

 

 

 

گفته می شود دکتر علی مطهری فرزند شهید مرتضی مطهری از یاران دیرین امام خمینی(ره) و از مبارزین انقلاب اسلامی اشاره می کند که امام خمینی(ره) به چند دلیل به استاد مطهری علاقه ای ویژه داشتند و در بسیاری از تصمیم گیری های مهم نظرات و پیشنهادات شهید مطهری را می پذیرفتند لذا ایشان در بسیاری از انتصابات اوایل انقلاب موثر بودند و معتقدم که اگر شهید مطهری ترور نمی شد، در حوادث بعد از پیروزی انقلاب نقش اساسی می داشتند و بسیاری از اشتباهاتی که بعدها اتفاق افتاد، رخ نمی داد.

 

 

گفته می شود وزیر ارتباطات در پاسخ به این که چرا وزارت ارتباطات نسخه پیشنهادی خود که به همراه نامه ای به رئیس مجلس داده را منتشر نکرده است؟ گفت: نسخه را به مرجع تخصصی طرح که مجلس است، دادیم. اتفاقا اشتباه اول این بود که بحث رسانه‌ای و اجتماعی شد، در حالی که باید در لایه نخبگانی مطرح می شد. طرحی که باید در یک فضای آرام تر و معقول تر در یک جمع نخبگانی بررسی می شد، نگرانی و دغدغه برای همه مردم شد. تاکید داریم که طرح در یک فضای کارشناسی دنبال شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*