گفته می شود

 

گفته می شود نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به معاون اول رییس جمهوری از افزایش قیمت ها انتقاد کرد و گفته که اقدامات اثربخش جهت جلوگیری از افزایش قیمت ها در دستورکار قرار گیرد که مردم بیش از این توان تحمل افزایش قیمت ها را ندارند.

 

 

گفته می شود حدود یازده ماه قبل، وزیر راه و شهرسازی از راه‌اندازی سامانه ملی املاک و اسکان برای کنترل قیمت مسکن خبر داد و تا به امروز چندین بار زمان ثبت اطلاعات در این سامانه تمدید شده است؛ موضوعی که حالا با اتفاقات عجیبی همچون پاک شدن اطلاعات ثبت شده برخی از مردم همراه شده است.

 

گفته می شود در حالی که تا اعلام نامزدی داوطلبان ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا زمان زیادی باقی است، چندی است رسانه های آمریکایی درباره حضور احتمالی دونالد ترامپ دراین عرصه به گمانه زنی پرداخته و نسبت به حضور وی که مسبب واقعه تروریستی۶ ژانویه و حمله به کنگره است، ابراز نگرانی می کنند.

 

 

گفته می شود نماینده مردم تهران در مجلس گفته بر اساس تصمیم کمیسیون تلفیق بودجه، تسهیلات ازدواج برای زوجه‌های کمتر از ۲۳ سال و زوج‌های کمتر از ۲۵ سال مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان و بالاتر از این سن، ۱۲۰ میلیون تومان تعیین شد. بر اساس آمار منتشر شده بانک مرکزی معتقدیم که منابع این تسهیلات، قابل تامین و تحقق است.

 

 

 

گفته می شود منابع خبری عراق گزارش دادند که «فؤاد حسین» وزیر خارجه این کشور با «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه سعودی، مجموعه‌ای از مسائل حساس و متعلق به امنیت و ثبات در منطقه را بررسی کرده است. خبرگزاری رسمی عراق (واع) گزارش داد که طرفین عراقی و سعودی در این دیدار، «عوامل به تأخیر افتادن برگزاری دور پنجم گفت‌وگوهای بین عربستان سعودی و جمهوری اسلامی ایران» را بررسی کردند و در این زمینه، بحث و تبادل نظر شده است.

 

 

گفته می شود عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به موضع «مقتدا صدر» در خصوص حملات اخیر این جنبش به امارات، توئیتی منتشر کرد و خطاب به وی و حامیانش نوشت که متجاوزان یمن در صورت دست کشیدن ما از ولایت، حاضر به توقف جنگ هستند. آیا دست کشیدن ما از ولایت شما را راضی می‌کند؟ البخیتی افزود که کشورهای حمله کننده به یمن به رهبری آمریکا در صورت تبدیل انصارالله به یک حزب سیاسی و دست کشیدن از ولایت، آماده توقف حملات و پایان محاصره یمن و امکان مشارکت انصارالله در دولت یمن هستند.

 

 

 

 

گفته می شودمنابع خبری روز یکشنبه از تظاهرات هزاران تن در سراسر ترکیه در اعتراض به افزایش قیمت برق از ابتدای سال جاری خبر دادند.

به نوشته وبگاه «احوال» به نقل از وبگاه «دووار» تظاهراتی در استان «ازمیر» در غرب و استان‌های «دیاربکر» و «ماردین» در جنوب شرقی ترکیه برگزار شد و جمعیت قبوض برق و ارز خارجی خود را به نشانه اعتراض حمل کردند.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*