گفته می شود

 

گفته می شود سیدمحمود رضوی، مشاور رئیس مجلس طی توییتی نوشته ‏ای کاش بزرگی در دولت به وزیر محترم آموزش و پرورش بفرماید، در مورد ‎کرونا و تاثیر این سویه آن بر فرزندان ما اظهارنظر نکنند و به امورات فرهنگیان و آموزش و پرورش برسند، دولت ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت دارد که نظر تخصصی خواهند داد!

 

 

گفته می شود بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، کره شمالی در سال گذشته برنامه موشکی و هسته ای خود را توسعه داده است. رویترز با توجه به بخش هایی از گزارش محرمانه سازمان ملل متحد نوشت: کره شمالی در سال گذشته توسعه برنامه در زمینه تسلیحات هسته ای و موشک های بالستیک توسعه داده و حملات سایبری به صرافی های ارزی دیجیتال برای پیونگ یانگ منبع مهم درآمد بوده است.

 

 

گفته می شود مدیر مسئول روزنامه کیهان در تحلیل شعار نه شرقی نه غربی گفته شرق مارکسیست دیگر وجود خارجی ندارد و نه روسیه مارکسیست است و نه چین مائوئیست.

 

 

گفته می شود رئیس کانون بازنشستگان گفته برای اهدای وام‌های ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن بانک رفاه کارگران اختیاری به کانون بازنشستگان داده نشده است.

 

 

گفته می شود چند روزی است که فدراسیون فوتبال با انتشار یک پیام تبریک مبهم و شائبه برانگیز از طرف فیفا، مدعی شده که این نهاد بین المللی با اساسنامه این فدراسیون موافقت کرده و به نوعی آن را تائید کرده است.

این اتفاق در حالی رخ داده که فدراسیون پیش تر با ارسال مدارکی عجیب و تفاسیری غیرمرتبط و بدون دریافت مجوز از دولت و مجلس شورای اسلامی، اطلاعات بی ارتباط و تفسیرهایی کم سابقه را به فیفا ارسال کرده که تبعات آن ممکن است فوتبال ایران را دچار چالش کند. این نوع رفتار باعث شده تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی علیه این ساختارشکنی و رفتار عجیب فدراسیون موضع گیری کنند.

 

 

گفته می شود نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفته وضع کنونی مردم نسبت به قبل از انقلاب وضع قابل قبولی است، زیرا در گذشته رفاه فقط مخصوص یک قشر خاصی از کشور بود، اما اکنون قشر پایین جامعه هم از یک رفاه حداقلی برخوردار است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*