گفته می شود

 

گفته می شود حسن محمدیاری، عضو کمیسیون تلفیق گفته در سال ۱۴۰۱ حقوق سربازان آنها ماهیانه بین ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تا ۵ میلیون تومان خواهد بود.اما ظاهرا از آنجا که قرار بوده تا منابع اینکار از محل فروش سربازی تامین شود و حالا انجام اینکار متوقف شده باید منابع جدیدی برای افزایش حقوق پیدا شود. همچنین پرداخت این حقوق به سربازان نیز منوط به تصویب در صحن علنی و تایید شورای نگهبان خواهد بود.

 

 

گفته می شود مرکز تحقیقات کنگره آمریکا در گزارشی که اخیرا منتشر شده، بدون جزئیات بیشتر اعلام کرد ممکن است کره شمالی  غیرمستقیم نفت خام ایران را از طریق چین دریافت کند.

 

 

 

 

گفته می شود بررسی‌ها نشان می‌دهد، با توجه به درخواست رئیس جمهور مبنی بر کاهش ۴۰ هزار میلیارد تومانی از ردیف ۲۴ قسمت مصارف در تبصره ۱۴ لایحه بودجه ۱۴۰۱، دولت قصد پرداخت یارانه حمایتی در سال آینده را ندارد.

 

 

گفته می شود مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور قیمت جدیدی برای مخارج بازسازی ورزشگاه آزادی اعلام کرد که به نظر می‌رسد ساخت یک ورزشگاه جدید مقرون به صرفه تر باشد. عاصم‌یوسفی در نشست خبری امروز در وزارت ورزش، درباره اختلاف با سازمان لیگ درخصوص تبلیغات محیطی و اجازه ورزشگاه آزادی عنوان کرد: ترمیم و بازسازی ورزشگاه آزادی نیاز به ۷۰۰ میلیارد تومان دارد تا به شکل مطلوب دربیاید.

 

 

گفته می شود خطیب نماز جمعه تهران تأکید کرده این مدیر روسی درباره این دستاورد می‌گوید که چنین خبری جز به رسمیت شناختن قدرت ایران نیست؛ در واقع ایران در موقعیتی است که می‌تواند رهبری جامعه جهانی را بر عهده بگیرد، آن هم با داشتن ایدئولوژی و مکتب بی‌رقیب جهانی و دارا بودن رهبری بی‌نظیر، مقتدر، مدیر، مشرف بر مسائل جهانی که توانست چهل سال تحریم شکننده جهان غرب را تحمل کند و خم به ابرو نیاورد. صدیقی در بخش دیگر از سخنانش به اظهارات مشاور سابق امنیت ملی آمریکا اشاره کرد و گفت: این مقام آمریکایی می‌گوید که امروز رهبران قدرت‌های جهانی باید از مسئولان ایران برای حفظ امنیت خود وقت قبلی بگیرند!

 

 

گفته می شود نایب رئیس انجمن داروسازان ایران با تاکید بر کمبود شدید ریتالین در داروخانه ها در هفته های اخیر گفته با توجه به این که چند روزی بیشتر نیست که امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه های مختلف به پایان رسیده است، به نظر می رسد نشت این دارو به بازار سیاه توسط دلالان و استفاده زیاد آن در ایام امتحانات توسط دانشجویان منجر به کمبود شدید این دارو در داروخانه ها شده و همین مساله به کمیاب شدن ریتالین مورد نیاز خانواده های دارای فرزند بیش فعال یا مبتلا به اوتیسم دامن زده است.

 

 

گفته می شود وزیر بهداشت ژاپن در یک کنفرانس خبری با اشاره به افزایش موارد ابتلا به امیکرون در این کشور گفته کودکان دو سال به بالا در مهدهای کودک بهتر است برای محافظت در برابر سویه امیکرون ویروس کرونا، ماسک صورت داشته باشند.

 

 

گفته می شود سناتورهای آمریکای یکی پس از دیگری درباره برجام توئیت می زنند. این بار نوبت سناتور بن کاردین از ایالت مریلند در سنای ایالات متحده آمریکا بود تا به نقل قولی از سناتور باب منندز، رییس کمیته روابط خارجی سنای ایالات متحده توئیتی بزند با این مضمون که اگر ایران مایل بود در زمینه توقف غنی‌سازی اورانیوم، تخریب زیرساخت‌های هسته‌ای و محدود کردن جدی برنامه موشک‌های بالستیک خود امتیازات بیشتری بدهد، ایالات متحده باید دامنه وسیع‌تری از تحریم‌ها را لغو کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*