گفته می شود

گفته می شود اتهامات تازه علیه برادر حسن روحانی مطرح شده است و  نماینده دادستان گفته فریدون رشوه‌ها را گرفت و خرج انتخابات کرد. در نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شرکت کروز، استفاده حسین فریدون از حساب‌های مسعود احمدی زاده جهت دریافت رشوه و حق حساب از رسول دانیال‌زاده تأیید شد.

 

 

 

 

گفته می شود سیدمحمودرضا سجادی سفیر اسبق کشورمان در روسیه در خصوص جریان‌سازی برخی رسانه‌های در خصوص عدم استقبال رئیس‌جمهور روسیه از رئیس جمهور کشورمان در جریان سفیر اخیر آیت‌الله رئیسی به این کشور، اظهار داشته پروتکل‌های استقبال از رؤسای جمهوری خارجی در روسیه به این صورت است که معاون منطقه‌ای وزارت امور خارجه این کشور به فرودگاه می‌رود و از رئیس جمهور کشور دیگر استقبال می‌کند و بعد از اینکه میهمان وارد کاخ کرملین می‌شود، رئیس جمهور روسیه از او استقبال می‌کند که این استقبال از آقای رئیسی نیز صورت گرفت.وی ادامه داد: زمانی که به عنوان سفیر در روسیه بودم، اوباما رئیس جمهور اسبق آمریکا به روسیه آمد و آقای ریابکوف معاون آمریکای وزارت امور خارجه روسیه برای استقبال از وی به فرودگاه رفت و حتی در فرودگاه گارد تشریفات نیز حضور نداشت، ولی برای رئیس جمهور ما هم گارد تشریفات در فرودگاه مستقر شد و استقبال کرد و هم وزیر انرژی روسیه به عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های دوجانبه به استقبال آیت الله رئیسی آمد

 

 

گفته می شود دکتر احمدی نژاد قرارداد ایران با چین را بدتر از برجام توصیف کرده و گفته حالا آمده اند یک قرارداد با چین بسته اند که آن را دیگر به مجلس هم نمی‌برند تا بخواهند در مدت ۲۰ دقیقه تصویب کنند! و فاجعه بار اینکه در پاسخ به علت عدم انتشار محتوای آن می‌گویند طرف چینی خواسته است متن قرارداد منتشر نشود! در حالی که این حق ملت ایران است و به چین ربطی ندارد. مگر آن‌ها حاکم بر سرنوشت کشور هستند؟ جسته و گریخته هم خبر‌هایی بیرون می‌آید که فلان جزیره را می‌خواهند بدهند، یا آنکه می‌خواهند نیروی نظامی وارد ایران کنند، که همه اش خلاف قانون اساسی است.

 

گفته می شود یک رسانه روسی در تحلیلی به دیدار آیت الله رئیسی و ولادیمر پوتین در کاخ کرملین پرداخت.​این رسانه در توصیف رئیس جمهور ایران، آیت الله رئیسی را فردی متدین و تسلیم ناپذیر معرفی می کند و همچنین نوشته است که ولادیمیر پوتین نمی توانست با رئیس جمهور ایران دیدار نکند.

 

 

گفته می شود پس از آنکه ابراهیم رئیسی در دیدار با ولادمیر پوتین از عبارت «در خدمت شما هستم» نقدهایی به آن مطرح شد اما آیا استفاده از این عبارت اشتباه بود؟این عبارت که نوعی تعارف است در سال ۲۰۱۵ یعنی ۷ سال پیش عینا توسط خود پوتین در دیداری به کار رفته و نشان می‌دهد که خلاف عرف نبوده است.

 

 

گفته می شود نماینده اراک در مجلس گفت که بیش از چهل نماینده طرح تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی امضا کردند که در حال حاضر در کمیسیون اقتصادی مطرح است.

 

 

گفته می شود دولت سوریه به دلیل کمبود وسایل گرمایشی و سوخت و اتخاذ همه اقدامات ممکن برای تامین شرایط متناسب با سرمای شدید هوا، همه ادارات دولتی را از یکشنبه تا پنجشنبه آتی تعطیل کرده است.

 

 

گفته می شود سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ گفته نرخ مالیات بر دارایی سالانه خانه‌های گران قیمت و باغ ویلاهای گران قیمت تغییر پیدا کرد؛ بنابراین، خانه هایی با ارزش روز تا سقف ۲۰ میلیارد تومان معاف از مالیات شدند. معافیت مالیاتی خانه و باغ ویلاهای گران قیمت نسبت به مازاد ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان یک در هزار و نسبت به مازاد ۲۵ تا ۳۵ میلیارد تومان دو در هزار نسبت به مازاد ۳۵ تا ۵۰ میلیارد تومان سه در هزار نسبت به مازاد ۵۰ تا ۷۰ میلیارد تومان چهار در هزار و نسبت به مازاد ۷۰ میلیارد تومان پنج در هزار مالیات بر دارایی سالانه آنهاست.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*