گفته می شود

گفته می شود عضو هیأت رئیسه مجلس و نامزد فهرست شورای ائتلاف جبهه انقلاب دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفته مجلس در طول هر دوره ۱۴۶۱ روز کاری دارد بعضی از نمایندگان از این ۱۴۶۱ روز در مجموع کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته‌اند.

 

 

 

گفته می شود اخیرا انتشار خبر توزیع بیش از ۴۷ هزار تن روغن آلوده و مسموم و تاریخ گذشته در برخی از رسانه‌ها جنجال به پا کرده است. براساس ادعای برخی رسانه‌ها، با وجود تأکید صریح سازمان غذا و دارو مبنی بر مسمومیت روغن‌ها به سموم کشاورزی و آفت‌کش‌ها و تاریخ مصرف گذشته بودن روغن‌ها، دستور ترخیص بیش از ۴۷ هزار تن از آن‌ها و توزیع در کشور صادر شده است.

 

 

 

گفته می شود میزان جریمه کارفرمایانی که از خدمات اتباع خارجی غیرمجاز و فاقد پروانه کار استفاده کنند، بابت هر روز اشتغال غیرمجاز، ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام شد.

 

 

 

گفته می شود کیانوش عیاری کارگردان سینما و تلویزیون گفته پولی از نزول خوار‌ها می‌گرفتم تا به عوامل فیلم هایم که با من کار می‌کنند، بدهم. چون قرار نبود در مشکلات با من شریک شوند. .

 

 

 

گفته می شود روز گذشته آگهی مراسم ترحیمی در مسجد بلال صداوسیما در فضای مجازی پخش شد که بر اساس آن مشخص شده پدر این فرد فوت شده بازنشسته اداره کل فنی پخش صداوسیما بود و ۲ برادر متوفی در حوزه ریاست، یک برادرش در شبکه جام جم و یک خواهرش هم در معاونت فنی مشغول بکار هستند. در حالی از یک خانواده حداقل پنچ نفر حقوق بگیر و استخدام صداوسیما هستند که در بعضی خانواده ها تا چهار فرد تحصیل کرده بیکار هستند.

 

 

گفته می شود کارشناسان اسرائیلی و آمریکایی در مناظره‌ای به بحث درباره برخورداری یا عدم برخورداری ایران از سلاح هسته‌ای پرداختند. در بخشی از این مناظره، کارشناس آمریکایی خطاب به طرف صهیونیست گفت: «ما می دانیم که اسرائیل ۹۰ کلاهک هسته ای دارد، خیلی هم بی دفاع نیست و زرادخانه بزرگی دارد… چرا اسرائیل جنگ افزار هسته ای دارد؟ اگر می خواهید ایران سلاح هسته ای نداشته باشد، باید به این فهم برسید که تنها شما نمی توانید جنگ افزار هسته ای داشته باشید…»

 

 

گفته می شود نقص در سیاست‌های ارزی چندنرخی پیامد‌های گسترده‌ای بر اقتصاد داشته و بر تنبیه صادرکنندگان، تضعیف تولیدکنندگان داخلی و کاهش توانمندی کشور در رقابت‌پذیری در بازار‌های صادراتی تأثیر مستقیم منفی گذاشته است و این رویکرد در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نه تنها موجب تضعیف جهش تولید کشور بلکه جولان کالا‌های وارداتی به پشتوانه ارز‌های نفتی در بازار‌های داخلی کشور منجر خواهد شد.

 

 

گفته می شودیک مقام آمریکایی از اقدام واشنگتن به تعلیق ارسال محموله بمب‌ها به اسرائیل به دلیل نگرانی درباره حمله رفح خبر داد.

 

 

 

گفته می شود تحقیر تولید داخلی، دقیقا در همان سال‌هایی که به نام حمایت از تولید داخلی نامگذاری می‌شوند آن هم توسط نهادی عمومی و نزدیک به دولت مانند شهرداری تهران که شعار انقلابی می‌دهد، برای بسیاری عجیب بوده و این سوال را ایجاد کرده است که جایگاه کار و دسترنج نیروی کار ایرانی برای مسئولان مختلف تا چه اندازه اهمیت دارد؟

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*