گفته می شود

گفته می شود فارغ از هزینه‌های ویزیت جلسات «مشاوره پیش از ازدواج» که بعضا به بهانه‌های مختلف از جمله اعتبار و تجربه بالای روانشناس چند برابر تعرفه‌های تصویب شده دریافت می‌شود، در شرایطی که همواره کارشناسان بر انجام مشاوره مذکور تاکید دارند، بعضا هزینه انجام یک تست روانشناسی پیش از ازدواج توسط آقا یا خانم روانشناس که از قضا فردی تحصیل‌کرده، صاحب سخن و قابل احترامی هم هست، یک میلیون تومان آب می‌خورد.

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس حوزه شرق را فرصت مغتنمی برای توسعه همکاری‌های بین المللی ایران ارزیابی کرد و گفت: اشتراکات فرهنگی و سیاسی زیادی بین ایران و کشورهای حوزه شرق وجود دارد و باید از ظرفیت‌های این کشورها در مناسبات بین المللی استفاده کرد.

 

 

گفته می شود  فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادعای دو تن از اعضا شورای شهر مبنی بر وجود ۲۶ هزار نقطه ناامن و تیراندازی در شهرک رضویه توسط معتادان را تکذیب کرد. سردار حسین رحیمی گفته معتاد متجاهر براساس وضعیت جسمانی اش نمی‌تواند راه برود، چگونه می‌خواهد اسلحه داشته باشد؟کار سختی نیست که روی یک فیلم صدا گذاشته و ادعا شود که دارد در فلان منطقه تیراندازی می‌شود.یکی از خانم‌های عضو شورای شهر گفته بودند ۲۶ هزار نقطه نا امن در تهران وجود دارد که من این موضوع را رد می‌کنم، چنین چیزی اصلاً وجود ندارد.مسئول امنیت شهر من هستم و می گویم هیچ نقطه نا امنی نداریم.

 

گفته می شود یکی از ائمه جمعه گفته بخش قابل توجهی از ناهنجاری‌های پوششی متوجه مردان است. بارها شنیده شده بانوان گله داشته‌اند که همسرم از من خواسته بی حجاب باشم.

 

 

گفته می شود امام جمعه رفسنجان گفته پیراهن ناموس ما اگر روزی در خانه روی بند رخت برای خشک‌شدن پهن بود، زمانی که میهمان می‌آمد آن را جمع می‌کردیم که کسی لباس دختر، همسر، مادر و خواهر ما را نبیند. چگونه امروز دختران را روی دوچرخه سوار می‌کنند که در خیابان‌ها بچرخند و عده‌ای با حماقت تمام از این جریان‌ها حمایت می‌کنند و اگر ندایی علیه این کار بلند شود اعتراض می‌کنند و به خود من هم ناسزا گفتند.اگر رهبری می‌فرمایند دوچرخه‌سواری شرعا حرام است، چرا مجلس این را تبدیل به قانون نکرده که امروز نیروی انتظامی کوتاهی می‌کند؟ وقت‌تان را صرف کارهای حاشیه‌ای نکنید. غیرت دینی را در مردم زنده نگه دارید.

 

 

گفته می شود وزیر امور خارجه سابق آمریکا مدعی شده، رئیس‌جمهور جدید این کشور در حال التماس به ایران برای ورود به برجام است.«مایک پامپئو» در مصاحبه‌ای مدعی شده دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا برای ورود به برجام به ایران التماس می‌کند.پامپئو در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «به نظر می‌رسد این دولت در حال التماس برای ورود به توافق دیگری است که از خطرات مصیبت‌بار دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری نمی‌کند.» در روزهای گذشته، شمار زیادی از مقام‌های دولت آمریکا از تصمیم دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق این کشور برای خروج از برجام انتقاد کرده است.در تازه‌ترین مورد «آنتونی بلینکن»، وزیر امور خارجه آمریکا، بامداد جمعه خروج از برجام را یکی از بدترین تصمیم‌های سیاست خارجی آمریکا دانست.

 

 

گفته می شود رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس گفته کمیسیون اجتماعی مجلس پیشنهاد کرده که میزان وام ازدواج برای هر یک از زوجین، مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان باشد و ضامن کارمند هم برای دریافت وام حذف شود.

 

 

 

گفته می شود محسن هاشمی مدعی شده نیروهای امنیتی می‌گفتند چرا دنبال شهیدسازی برای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هستید؟

حاج خانم در خاطرات خود از روز فوت نوشته‌اند که آیت‌الله سرحال بودند و صبحانه خوردند و رفتند.به دنبال این بودند که محافظین آیت‌الله هاشمی را عوض کنند.ماجرای مرگ آیت‌الله هاشمی با این سوالات شفاف نمی‌شود.پزشکان گفتند در ریه آیت‌الله هاشمی آب نبوده است، پاسداران می‌گویند ایشان نبض داشته است.آیت‌الله هاشمی به دلیل نبودن تیم پزشکی با ماشین حفاظت به بیمارستان منتقل شدند.موضوع کالبدشکافی هیچ وقت با ما مطرح نشد و ما هم درخواست اینچنینی نکردیم.بعد از فوت آیت‌الله هاشمی کسی به محل فوت او نرفته بود و نگذاشتند ما هم ببینیم.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*