گفته می شود

 

 

گفته می شود  مجله سرشناس اکونومیست در ارزیابی شاخص‌های کلان اقتصادی ایران برای سال های آینده (تا سال ۲۰۲۶) پیش بینی کرده است که قیمت دلار آمریکا در یک کاهش ممتد به ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد رسید. این مجله معروف معتقد است که توافق محدودی بر سر برنامه هسته ای ایران در مذاکرات وین انجام خواهد شد و پس از آن شاهد کاهش قیمت دلار آمریکا و سایر ارزهای خارجی در بازار خواهیم بود،

 

 

 

گفته می شود رئیس نظام پزشکی گفته فقط دو درصد پزشکان زندگی لاکچری دارند و حساب جامعه پزشکی را باید از حساب آن دو درصد لاکچری جدا کرد. باقی پزشک‌ها مشکلات و مسائل سایر مردم را دارند. بسیاری از پزشک‌ها زیر خط فقر هستند مانند خیلی از مردم. در میان پزشکان هم مثل سایر اقشار یکی دو درصد متمول و با زندگی لاکچری وجود دارد که نباید کل زندگی پزشکان را به حسا آنها گذاشت.

 

گفته می شود غلامعلی رجایی، فعال و تحلیلگر سیاسی، درباره این دور از مذاکرات گفته «واقعیت این است که آمریکایی‌ها در عمل به مذاکرات برگشته‌اند و دیگر فرقی نمی‌کند در اتاق مذاکرات نشسته باشند یا اتاق بغلی؛ مهم این است که دیدیم اروپایی‌ها بدون نظر آمریکا سخنی نمی‌گفتند. حالا زمان آن رسیده است که ایران و آمریکا به عنوان دو کشوری که سرنوشت مذاکرات در گرو تصمیم آنهاست، تجدیدنظر کنند و واقعا بخواهند که به نتیجه برسند». او تصریح کرد: «به نظر می‌رسد که مذاکرات چندماه طول خواهد کشید اما مواضع طرفین تعدیل می‌شود».

 

 

 

 

گفته می شود محمد غرضی درباره ارزیابی مذاکرات وین گفته دو بی اعتماد رو به روی هم نشسته اند و بالاجبار باید مذاکره کنند ولی اهداف هر کدام متفاوت است. ایران می گوید آنها باید تحریم ها را بردارند، آنها هم مسائلی مثل بمب اتمی را مطرح می کنند بنابراین بین طرفین مذاکره خیلی فاصله وجود دارد. وی افزود: در پایان مذاکره دو طرف از هم خداحافظی نمی کنند ولی می گویند «می خواهیم برویم با پایتخت های مان صحبت کنیم.» معتقدم کار به نتیجه نرسیده است. جریان آمریکایی نمی داند از ایران چه می خواهد و نمی تواند خواسته اش را بیان کند چون آنها تحریم کردند، از این طرف ایران هم مظلوم واقع شده است.

 

 

گفته می شود معاون وزیر ارتباطات مدعی شده ممکن است برخی اختلالات مقطعی در شبکه اینترنت در ساعات پیک مربوط به قطعی این ظرفیت پهنای باند بین الملل باشد

 

 

گفته می شود سخنگوی وزارت امور چین گفته اگرچه هیچ گشایشی در مذاکرات نبود، تمامی طرف‌ها جدیت نشان داده و با بازگشت به برجام، دقیقا به همان شکلی که بود، موافقت کردند.

 

 

گفته می شود آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به لزوم هوشیاری در برابر ترویج فرهنگ غربی در مدارس گفته سند ۲۰۳۰ اعتقادات دینی و مذهبی دانش آموزان را هدف قرار داده است.

 

 

گفته می شود رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی گفته بزرگترین مزایده تاریخ خصوصی‌سازی برای واگذار ۱۸ درصد از سهام شرکت پالایش شازند استان مرکزی که کل پالایشگاه به ارزش ۳۵۰ هزار میلیارد تومان است، به زودی انجام می‌شود.

 

 

گفته می شود دفتر «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی که در سال‌های گذشته، دستور ترور چندین تن از دانشمندان هسته‌ای ایران را صادر کرده در نامه‌ای به «نفتالی بنت»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، خواستار تمدید حفاظت فیزیکی از اعضای خانواده‌اش شد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*