در سومین سفر رئیس جمهور تاکید بر ضرورت فعال کردن ظرفیت های خراسان جنوبی

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی بر ضرورت فعال کردن ظرفیت های خراسان جنوبی تاکید کرد.

رئیس جمهور در حرم امام زاده حسین بن موسی الکاظم طبس گفت: بخشی  از ظرفیت تاکید بر ضرورت فعال کردن ظرفیت های خراسان جنوبیهای معدنی به صورت عام و خاص در طبس  فعال است و فعالسازی بخشی که غیرفعال است می‌تواند مشکلات زیادی را حل کند.

وی گفت: وزیر صمت با هدف فعال سازی این ظرفیت معادن و وزیر راه و شهرسازی با هدف بررسی راه ها و رفع مشکلات آن به استان سفر کرده است.

رئیس جمهور افزود: با توجه به اینکه در شهرستان طبس محصولات متنوع، ۴ فصل و استراتژیک وجود دارد می توان اقتصاد گردشگری را فعال کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: تعیین اولویت ها ، کار میدانی و اقدام و عمل باعث افزایش اعتماد عمومی و افزایش اعتماد مردم به کارکرد نظام اداری کشور می شود.

 

وی گفت:به دلیل کمبود نزولات آسمانی کشاورزی استان با مشکل رو به رو است و مسئله تأمین آب یکی از مسائلی است که چندین استان با آن درگیر هستند.

 

رئیس جمهور با اشاره به این که باید برای تأمین آب اقدامات کوتاه مدت و بلند مدت صورت گیرد بیان کرد: انتقال آب به استان های کم آب کشور از جمله خراسان جنوبی یکی از راهکارهای بلند مدت حل این موضوع است.

 

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: بلند مدت بودن این طرح ها به این معنا نیست که زمان زیادی برای اجرای آن صرف شود که مردم احساس ناامیدی کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*