گفته می شود

 

گفته می شود  نشریه فوربس در گزارشی نوشته که با وجود تشدید تحریم های آمریکا و شیوع گسترده کرونا، تعداد میلیونرها (کسانی که یک میلیون دلار و بیشتر ثروت دارند) به طرز قابل توجهی بیشتر شده است. تعداد ایرانیان ثروتمند در سال ۲۰۲۰ بیش از ۲۱ درصد نسبت به سال قبل آن بیشتر شده؛ در حالی که متوسط جهانی ۶.۳ درصد بوده است. ثروت این افراد نیز طی همین سال بر حسب دلار ۲۴.۳ درصد افزایش داشته است.

 

 

گفته می شود  عبدالناصر همتی گفته جفایی که دولت در حق من کرد هیچ وقت یادم نمی‌رود. حتی یک نفر از آن‌ها به حمایت از من برنخاستند، در حالی که من چوب آنها را در انتخابات خوردم، مشکلات اقتصادی‌ که ناشی از عملکرد برخی دوستان بود و من تلاش کرده بودم بخشی از مشکلات را در بانک مرکزی رفع کنم. من در واقع قربانی عملکرد ضعیف برخی دیگر شدم، در مناظرات البته با قدرت از آن‌ها دفاع کردم، چون وظیفه خود می‌دانستم و دو سال و نیم در این دولت کار کرده بودم. وقتی رئیس قوه قضائیه هنوز هم دارد کار‌های خود را انجام می‌دهد و در مورد قوه تصمیم می‌گیرد، من را یک ماه پیش، از مسئولیتم عزل کردند، به خاطر آنکه براساس نظر آن‌ها تصمیم نگرفته بودم. هیچ وقت یادم نمی‌آید دولتی بخواهد با یک عضوش که آنقدر خدمت کرده اینطور رفتار کند.

 

 

گفته می شود  محسن دهنوی نماینده مجلس گفته حسن روحانی و اسحاق جهانگیری برای غارت و تقسیم ۶۰ تن ذخیره طلای کشور و ۱۸ میلیارد دلار ارز کشور میان دوستانشان باید محاکمه شوند و به زودی خواهند شد.

 

 

گفته می شود  بهروز نعمتی، نماینده ادوار مجلس با اشاره به اظهارات اخیر لاریجانی در مورد رد صلاحیت خود گفته کسی که می‌خواهد رییس جمهور باشد، اگر مشکلی دارد باید به مردم توضیح داده شود و مردم بدانند. آقای لاریجانی چندین بار گفته است که من هر مشکلی دارم بیان کنید؛ اگر دوستان مشکلی در آقای لاریجانی دیدند بیان کنند، ولی وقتی ما را رد صلاحیت کردند هیچ حرفی به ما زده نشد تا دقیقه نود به ما گفته شده بود که تایید صلاحیت می‌شویم، ولی بعد به ما گفته شد که جلسه تشکیل نشده است و این مشخص می‌کند، دوستان نمی‌خواهند با واقعیت‌ها روبرو شوند. او در انتها گفت: بیانات مقام معظم رهبری کاملا روشن است گفتند ظلم شده و بروید جبران کنید، ولی جبران نکردند. امروز آقای لاریجانی مدعی است و می‌گوید از طرف من، مشکلم را به مردم اعلام کنید. می‌گویند من راضی هستم اگر مشکلی دارم که باعث آبروریزی من می‌شود، شما این کار را انجام بدهید من راضی هستم.

 

 

 

گفته می شود محمود احمدی بیغش نماینده شازند و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توییتی نوشته کاغذ خردکن های نهاد ریاست جمهوری سه شیفت فعالند. از اسناد تجاری ارز های ۴۲۰۰ تومانی سفارشی معاونت اقتصادی گرفته تا نتایج مذاکرات مفتضحاته با طالبان….

 

 

گفته می شود مدیر دبیرستان نجفی یک در ناحیه پنج آموزش و پرورش اصفهان، مدت‌ها درگیر پرونده شکایت برای باز پس گیری آپارتمانی بوده که مالک، آن را به دو نفر فروخته بوده است. او پس از مدت‌ها رفت و آمد به دادگاه، اعلام کرده بوده که اگر حقش را به او ندهند خودش را مقابل ساختمان دادگستری آتش می زند و وقتی دادگاه حق را به خریدار اول داده، تهدید خود را عملی کرده است.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*