گفته می شود

 

گفته می شود پاکستان در واکنش به گزارش‌هایی مبنی بر تصرف گذرگاه مرزی «اسپین بولدک» در خاک افغانستان توسط گروه طالبان، برای آمادگی در برابر هرگونه وضعیت غیرمنتظره، مرز مشترک خود در منطقه «چمن» واقع در ایالت بلوچستان را بست.

 

گفته می شود بِن والاس وزیر دفاع انگلیس در مصاحبه با روزنامه تلگراف گفته اگر طالبان به قدرت برسد و وارد دولت افغانستان شود، کشورش با این گروه تعامل و همکاری خواهد کرد.

 

 

گفته می شود پایگاه خبری واشنگتن فری بیکن گزارش داد وزارت امور خارجه آمریکا به کنگره اعلام کرده با هدف ایجاد دسترسی جمهوری اسلامی ایران به دارایی‌های بلوکه شده خود در ژاپن و کره جنوبی، بخشی از تحریم‌های تجاری ایران را لغو کرده است.

 

 

گفته می شود هاشمی گلپایگانی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر در پاسخ به دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان صدا و سیما، مبنی بر طبیعی جلوه دادن مشکلات نظارتی در رسانۀ ملی گفته وقتی عشق‌های مثلثی در سریال‌ها القا می‌شود، خطا نیست، بلکه یک رویکرد منفی است.هاشمی گلپایگانی با تصریح بر اینکه مردم دربارۀ رویکرد صدا و سیما با تعارض مواجه شدند، گفت: صدا و سیمایی که قصد دارد وضعیت مخاطبان خود را اصلاح کند، خودش اولویت‌ها را فراموش می‌کند.  درست است که در انتخابات باید مشارکت بالا صورت بگیرد، اما چه کسی حکم داده که به عفاف و حجاب خدشه وارد کنید تا انتخابات رونق بگیرد؟ مردم با تعارض مواجه می‌شوند. آنها یک بار شما را در مقام تبلیغ عفاف و حجاب می‌بینند، اما همین که نزدیک انتخابات می‌شود، حاضرید با هر بد حجاب و سلبریتی مصاحبه کنید تا هدفتان را تأمین کنید. آیا برای دستیابی به هدفِ هرچند مثبت خود باید وسیله‌های ناصواب را به کار بگیرید؟

 

 

گفته می شود سعید نمکی وزیر بهداشت در نشست‌ خود در زاهدان پس از درگیری لفظی با فداحسین مالکی نماینده این شهر گفته مالکی (نماینده زاهدان در مجلس) می‌خواست من رئیس علوم پزشکی منطقه را برکنار و مدیر مدنظر او را که با هم هماهنگ هستند، جایگزین کنم. من آدم این کارها نیستم. در جلسه مذکور و درگیری لفظی شدید و توهین‌آمیز میان این دو، مالکی از عواقب حقوقی و قضایی یک تصمیم وزارت بهداشت سخن می‌گوید که نمکی هم در پاسخ می‌گوید «ما را از این چیزها نترسانید؛ ما روی مین هستیم … .»

 

گفته می شود نماینده مردم چابهار در مجلس یازدهم با اشاره به حضور وزیر بهداشت در استان سیستان و بلوچستان مدعی شده بسیاری از بیماران پیش از حضور وزیر بهداشت به انحای مختلف از بیمارستان‌ها ترخیص شدند. آنچه مشخص است این که بخشی از مدیران تلاش می‌کنند تا واقعیت را انکار کنند که این موضوع باعث استمرار وضعیت موجود می‌شود.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*