گفته می شود

 

 

گفته می شود سخنگوی گمرک از ورود ۴۳۰۰ ایرانی به ارمنستان برای تزریق واکسن کرونا خبر داده و  با اشاره به لغو روادید ایران و ارمنستان، گفته: برای سفر به ارمنستان فقط کافی است که مسافران پاسپورت داشته باشند و به‌محض ورود به ارمنستان تست کرونا انجام می‌شود، در صورت منفی بودن تست کرونا اجازه ورود را به مسافران می‌دهند و در صورتی که مثبت باشد، مسافر را برمی‌گردانند. وی ادامه داد: مقامات ارمنستانی اعلام کرده‌اند به کسانی واکسن تزریق می‌شود که ده روز در این کشور اقامت داشته باشند؛ به عبارت دیگر یا گردشگر باشند یا برای انجام کاری به این کشور سفر کنند و نیاز به تردد داشته باشند.

 

 

گفته می شود وزارت اطلاعات یکی از وزارتخانه‌های مهم است که فردی که سکان آن را بر عهده بگیرد، نشان‌دهنده سوگیری رفتار امنیتی و سیاسی دولت خواهد بود. یکی از نام‌های مطروحه سید محمود نبویان است؛ نماینده مجلس که ریاست ستاد انتخاباتی رئیسی در مازندران را بر عهده داشت. او از منتقدان برجام و از اعضای جبهه پایداری است که به نزدیک بودن با مرحوم مصباح یزدی شهرت دارد.

 

 

گفته می شود مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد با اشاره به سیاست ستاد اجرایی فرمان امام در زمینه افزایش فرزندآوری از راه‌اندازی باشگاه «مثبت ۳» خبر داده و گفته در این طرح پس از تولد فرزند چهارم در خانواده، یک میلیون تومان هدیه به محض تولد فرزند به مادر، دو میلیون تومان سهام به فرزند، بیمه تکمیلی دو ساله مادر و کودک و ۱۰ میلیون تومان بسته معیشتی ارزاق از جمله شیرخشک، مواد غذایی و پوشک به انتخاب پدر اهدا  می‌شود.

 

 

 

گفته می شود محمدحسین مهدویان در اعتراض به سانسورهای سریال «زخم‌کاری» در یادداشتی نوشته  «نمی‌دانم چه داوری‌ خواهید داشت و متن پیش رو را چگونه تحلیل خواهید کرد. اما من دل‌سوزانه و در نهایت مسئولیت‌پذیری نسبت به مخاطبان پرشمار سریال «زخم کاری» و تمامی محصولات فرهنگی و هنری اعلام می‌کنم در هفته‌های گذشته با رویکردی سازنده و مبتنی بر تعامل به سانسورهای عموما غیرمنطقی و غیرعرفی ساز و کار سانسور صدا و سیما و زیر مجموعه‌ی آن یعنی ساترا تن دادم تا اختلالی در روند پخش سریال پیش نیاید و انتظار هفتگی شما را برای تماشای قسمت‌های جدید ارج نهاده باشم. تعاملی که من و همه هم‌حرفه‌ای‌هایم همیشه از سر جبر و ناچاری و نه از سر رضایت به آن تن داده‌ایم تا بتوانیم آثارمان را در مملکت عزیزمان و برای مردم نازنین خودمان به نمایش درآوریم، ولی این‌ بار سطح سخت‌گیری‌ها به جایی رسیده که از حد طاقت و تحمل من خارج شده است. شاید به زودی سیاهه‌ی این سانسورها را برای داوری درست مردم و مدیران خردمند باقی‌مانده بر مسند منتشر کنم تا خودتان قضاوت کنید و تصویری واقعی از میزان رفتارهای تنگ‌نظرانه و سلیقه‌ای پیش روی‌تان داشته‌ باشید.

 

 

 

گفته می شود محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که سهم ماینرها در قطعی شبکه برق کمتر از یک درصد است از سیاست نیرو در حوزه سرمایه گذاری در بخش نیروگاهی انتقاد کرده و گفته صحبت از تاثیر ماینرها در قطعی برق بهانه‌ای برای سرپوش گذاشتن بر بی‌کفایتی‌هاست.

 

 

 

 

گفته می شود سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفته بخش فرهنگ و هنر ایران از اسفندماه که شاهد شیوع ویروس کرونا بودیم تا اواخر اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ افزون بر ۹ هزار میلیارد تومان خسارت دیده است

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم اهواز در مجلس گفته طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به دو وزارتخانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی در مجلس کلید خورد. ما به دنبال آن هستیم تا در دولت سیزدهم این طرح اجرایی شود و با توجه به اهمیت حوزه کاری راه و مسکن این دو حوزه از همدیگر جدا و هر یک به عنوان یک وزارتخانه مستقل به کار ادامه دهند

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*