گفته می شود

 

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس گفته آقای لاریجانی از این جهت که در عراق متولد شده‌است، برای ثبت نام در انتخابات مشکلی ندارد و مهم تابعیت آنهاست.

 

 

گفته می شود مسعود ده نمکی اعلام کرده که پیشنهادی برای ساخت فیلم تبلیغاتی ابراهیم رئیسی نداشته است.این روزها که بازار انتخابات ریاست جمهوری داغ است کم کم این موضوع هم مورد گمانه زنی قرار می گیرد که چه کسانی فیلم های تبلیغاتی نامزدهای مطرح را می سازند و در اولین شنیده ها گفته می شد که مسعود ده نمکی فیلم تبلیغاتی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی رییس قوه قضاییه و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را می سازد.در تماسی با ده نمکی وی تاکید کرد که پیشنهادی از طرف ستاد رئیسی به وی نشده است.از او پرسیده شد که آیا از طرف ستادهای دیگر نامزدها به او پیشنهادی به او شده است که گفت: بله پیشنهادهایی بوده، ولی من اصولا فیلمسازی انتخاباتی بلد نیستم اما می دانم به مستندسازان دیگری سفارش کار شده است.

 

 

گفته می شود اسماعیل گرامی مقدم گفته به اعتقاد من باید آقای تاجزاده، احمدی‌نژاد و سایرین را تایید صلاحیت کنند تا یک وزن‌کشی سیاسی واقعی شده و ببینیم هر یک از نحله‌های فکری چه وزنی دارند. این امر قطعا ایرادی ندارد و موجب ارتقای جمهوریت نظام است.سخنگوی حزب اعتماد ملی در یادداشتی نوشت: ثبت نام از نامزدهای ریاست جمهوری و این میزان از استقبال سیاسیون از نامزدی نشان می‌دهد که تعداد زیادی از شخصیت‌های سیاسی در کشور دغدغه مشکلات و رفع مسائل را دارند لذا احساس مسئولیت کرده و وارد عرصه انتخابات شده‌اند.

 

 

 

گفته می شود منتجبی درباره حمایت اصلاح طلبان از لاریجانی گفته در مرحله اول انتخابات بعید می‌دانم که این اتفاق بیفتد، چون بالاخره اصلاح طلبان کاندیدای خودشان را دارند. انتخابات اگر شبیه سال ۸۴ دو مرحله‌ای شود و آقای لاریجانی به آن مرحله راه پیدا کند امکان دارد مورد حمایت طیف وسیعی از اصلاح طلبان قرار گیرد.

 

 

گفته می شود وزیر کابینه دوازدهم درباره انتشار برخی خبرها مبنی بر ارائه اینترنت رایگان به کاندیداهای ریاست جمهوری، گفته در روزهای گذشته پیامک‌های بسیاری مبنی بر اینکه اگر می‌دانستیم به کاندیداها اینترنت رایگان داده می‌شود، نام‌نویسی می‌کردیم برای من ارسال شده است اما باید به این نکته دقت کرد که تخصیص اینترنت رایگان به کاندیداهای ریاست جمهوری به معنای ارائه بسته اینترنت رایگان مصرفی نیست.

 

 

گفته می شود گزارشی جدید درباره کلاب هاوس نشان می دهد شیوه غیر معمول بلاک کردن این پلتفرم چالش برانگیز است و ممکن است به سانسور یا محدود شدن دیدگاه های مختلف و گفتگوها منجر شود.

 

 

 

گفته می شود قیمت بیت‌کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، در معاملات امروز، دوشنبه، پس از توئیت ایلان ماسک به شدت سقوط کرد. ایلان ماسک در توئیتر اشاره کرد که تسلا احتمالاً دارایی بیت‌کوین خود را فروخته است و باقی آن را هم به فروش خواهد رساند. به دنبال این توئیت قیمت بیت‌کوین ۸ درصد سقوط کرد و به حدود ۴۴ هزار دلار رسید. در ماه فوریه تسلا اعلام کرده بود که ۱.۵ میلیارد دلار بیت‌کوین خریداری کرده است.

 

 

گفته می شود ‌ سمت و سوی انتظارات در بازار ارز تا حدی تغییر پیدا کرده و همین عامل موجب شده است که حجم خریداران دلار افزایش پیدا کند. برخی فعالان با تجربه بازار عنوان می‌کنند که در هفته‌های قبل، اخبار مثبت پیرامون مذاکرات هسته‌ای در کنار عرضه بازارساز موجب شده بود که قیمت دلار دچار کاهش شدیدی شود. با این حال، هر چقدر بازار به ۳۱ اردیبهشت ماه نزدیک‌تر می‌شود، معامله‌گران دشوارتر می‌بینند که بین ایران و طرف آمریکایی، به زودی توافقی رخ دهد.

 

 

گفته می شود حسین مرعشی در واکنش به شایعه ریاستش بر ستاد انتخاباتی اسحاق جهانگیری به همشهری گفته این خبر صحیح نیست و منتظر تصمیم نهایی آقای جهانگیری هستیم.

 

 

گفته می شود در حالی که حدود ۴۰ روز از آغاز خوداظهاری مردم در سامانه ملی املاک و اسکان کشور می‌گذرد، چرا هنوز هیچ آماری از تعداد ثبت نام‌ها و املاک ثبت شده به رسانه‌ها و مردم اعلام نشده است؟ وزارت راه و شهرسازی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ همه مالکان باید نسبت به ثبت املاک تحت تملک خود در سامانه املاک و اسکان به نشانی amlak.mrud.ir  اقدام کنند. این وزارت خانه تاکید داشت همه سرپرستان خانوار  در زمان بندی‌های اعلام شده تا نهم اردیبهشت ماه اقدام کنند و سرپرستانی که موفق به ثبت‌نام در تاریخ اعلامی نشوند، می‌توانند از تاریخ ۱۰ اردیبهشت تا ۱۹ خرداد نسبت به ثبت اطلاعات سکونتی خود در سامانه املاک و اسکان اقدام کنند؛ زمان بندی‌ا که حالا در وقت اضافه قرار دارد.

 

 

 

گفته می شود نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در تماس تلفنی با رئیس هیات نظارت بر انتخابات این استان گفته نباید داوطلبی را به‌ خاطر انتقاد از من رد صلاحیت کنید.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*