گفته می شود

گفته می شود رئیس مجلس با اشاره به فایل صوتی منتشر شده از وزیر امور خارجه، گفته تولید ابعاد مختلف امنیت ضامن تامین امنیت کشور ماست و اگر کسانی به هر بهانه‌ای دوگانگی قدرت میدانی و قدرت دیپلماسی را مطرح کنند بدانند که این ضد منافع ملی، ضد تجارب بشری و ضد علم است و هیچ منطقی در آن نیست الا فرصت‌طلبی سیاسی.

 

گفته می شود ولیعهد عربستان سعودی در مصاحبه ای گفته که ایران یک کشور همسایه است و ریاض امیدوار است بتواند رابطه خوبی با تهران داشته باشد.

 

گفته می شود ارتش آمریکا مدعی شد که کشتی این کشور پس از آنکه ۳ قایق سپاه پاسداران در خلیج فارس به آن نزدیک شدند، تیرهای هشدار شلیک کرد.

 

گفته می شود خریدن کیت تشخیص کرونا ساده است. اگر فردی جزء کادر درمان هم نباشد می‌تواند با یک تلفن ساده یک کامیون کیت بخرد. قیمت این کیت‌ها هم گران نیست. بسته به تعداد خرید یا شهر محل استفاده، قیمت کیت‌ها متفاوت است.

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفته انتخابات حتی برای یک روز جابجا نمی‌شود، زمان آن بر اساس تصمیمی است که بین وزارت کشور و شورای نگهبان توافق شده است و به هیچ وجه قابل تغییر نیست.

 

 

گفته می شود حمله تند اخیر احمدی‌نژاد به ظریف و پاسخ توییتری ظریف به او نشان می‌دهد که کدام جریان این روزها به دنبال انتقام‌گرفتن از ظریف بوده‌اند. تا جایی که برخی شنیده‌ها از محافل احمدی‌نژادی‌ها خبر داده بودند که آنها به‌زودی یک بمب خبری پیش از انتخابات منفجر خواهند کرد. شاید بمب آنها همین فایل صوتی بوده است. محمود احمدی‌نژاد اخیرا مذاکرات هسته‌ای را محل انتقاداتش قرار داده و گفته است: چه کسی و به چه حقی به شما اجازه داده است برای مذاکرات بروید؟ از آن طرف دنیا تأسیسات ما را منفجر می‌کنند و بعد شما می‌خواهید برای مذاکره بروید.

 

 

گفته می شود علی خضریان گفته ما در شرایطی قرار گرفتیم که برخی افراد خیلی زودهنگام در انتخابات اعلام حضور کردند. برداشت من این است که آنها برای مسئولیت‌های دیگر مثل وزیر یا شهردار خود را مطرح می کنند یا ان شاءالله که این کار برای گرم کردن تنور انتخابات بوده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*