گفته می شود /

 

 

 

 

گفته می شود پس از ماجرای واردات ذرت‌های آلوده، که در سال گذشته رسانه‌ای شد، حالا موضوع واردات ۳۲۰ هزار کیلوگرم گوشت از مغولستان که هفت سال است در گمرک سرخس دپو شده، به تیتر یک رسانه‌ها تبدیل شده است؛ گوشت‌هایی که گویا نام و نشانی از واردکننده آن در دست نیست و واردکننده نیز بعد از استفاده از مزایای ارز دولتی از خیر ترخیص آن گذشته است!

 

 

گفته می شود روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده در خصوص لغو برنامه معصومه ابتکار در شبکه ۳ اطلاعیه ای صادر کرد. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: پس از ورود خانم ابتکار به استودیوی پخش نیز به ایشان گفتند امکان حضور شما در برنامه نیست. به این ترتیب پس از حدود یک ساعت معطلی، تنها برنامه ای که به معاونت زنان و خانواده در رسانه ملی طی هفته زن و دهه فجر اختصاص داده شده بود، ملغی شد.

 

 

 

گفته می شود رئیس جمهور تصریح کرده بعضی ها ناراحت هستند که ترامپ سرنگون شده است. حالا عمومی نمی گویند اما در جلسات خصوصی می گویند که اگر ترامپ می ماند بهتر بود.

 

 

گفته می شود غرضی با اشاره به اظهارات جنجالی توکلی درباره جن گیرها گفته همان جن گیرهایی که توکلی به آن اشاره کرد در اطراف احمدی نژاد هم وجود دارد.سید محمد غرضی، فعال سیاسی و وزیر اسبق پست، تلگراف و تلفن در خصوص احتمال رقابتی شدنِ انتخابات ۱۴۰۰ گفت: جمهوری اسلامی متکی بر آرای عموم مردم است یعنی ۸۰ میلیون معتقد به جمهوری هستند؛ برخی به جمهوری اسلامی و برخی به جمهوری. نیروهای سیاسی همواره سعی کرده‌اند که با توسل به این قاعده، جامعه را تشویق به شرکت درانتخابات کنند.

 

 

گفته می شود وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده نگران تلاش‌های ایران برای توسعه وسایل پرتاب فضایی (اس ال وی) است چرا که قابلیت پیشبرد موشک‌های بالستیک ایران را دارند.آمریکا در ادامه بهانه جویی های خود افزوده وسایل پرتاب فضایی مایه نگرانی قابل توجه در زمینه اشاعه (تسلیحات هسته‌ای) هستند زیرا شامل فناوری‌های مشابه و تبادل‌پذیر با آن دسته از فناوری‌های موشک‌های بالستیک می‌شوند که شامل سامانه‌های دوربرد نیز هست.

گفته می شود برخی منابع دیپلماتیک غربی در ریاض گزارش دادند که «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه اواسط ماه جاری میلادی به ریاض سفر می‌کند. منابع مذکور همچنین گفتند که بررسی برنامه هسته‌ای ایران، تقویت همکاری دوجانبه به ویژه در زمینه نظامی و اوضاع لبنان در اولویت گفت‌وگوهای ماکرون با مقامات سعودی قرار دارد.

 

 

 

 

 

معاون قوانین مجلس شورای اسلامی درپاسخ به اظهارات غیرحقوقی معاون پارلمانی نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر این که مجلس کلیات لایحه بودجه دولت را رد کرده واگر دولت بنای اداره کشور را دارد، براساس قانون اساسی، باید لایحه مجدد به مجلس ارائه کند، هشدار داد: اگر دولت به تکالیف قانونی خود عمل نکند ، مجلس شورای اسلامی بر اساس اختیارات قانونی خود تدابیر لازم را اتخاذ خواهد کرد.ب

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*