گفته می شود /

 

گفته می شود ز هرا شیخی، نماینده مجلس ادعا کرده که سازمان بهداشت جهانی می‌خواهد با واکسن کرونا ۱۵ درصد از جمعیت جهان را کم کند.

 

 

 

 

گفته می شود احمد امیر آبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس در توئیتی با اشاره به ابلاغ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها به دولت نوشته «آخرین فرصت آقای روحانی برای ابلاغ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران دیروز بود که ابلاغ نکردند، البته ایشان با عدم ابلاغ قانون تامین کالای اساسی و قانون مذکور دومین بار در ماه اخیر قانون گریزی کردند. امروز قالیباف قانون را ابلاغ کردند».

 

 

گفته می شود برخی رسانه‌ها در هجمه‌ای هماهنگ ادعایی عجیب علیه صداوسیما به راه انداختند و مدعی شدند که بودجه این سازمان به اندازه ۱۰ و یا حتی ۲۰ استان کشور است.

 

 

 

گفته می شود رئیس کمیته عالی انقلاب یمن اعلام کرده که این گروه پیام و نامه محرمانه‌ای را از آمریکا در مورد صلح با عربستان دریافت کرده است.

 

 

 

 

گفته می شود آبگرفتگی شدید در شهرهای بندر امام خمینی (ره) و اهواز تاکنون منجر به بازداشت و برکناری سه مدیر در استان خوزستان شده است.

 

 

 

گفته می شود فرماندار سابق ایالت مینه سوتای آمریکا در پی اقدامی تروریستی علیه شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند برجسته کشورمان که موجب به شهادت رسیدن او شده گفته به نظرم ما سعی می کنیم آن ها را تحریک کنیم. ما کاری می کنیم که ایران اقدامی عجولانه انجام دهد، به اسرائیل حمله کند یا کاری از آن سر بزند تا بتوانیم با آن ها وارد جنگ شویم. برایم روشن است.

 

 

 

گفته می شود آخرین نظرسنجی ایسپا نشان می‌دهد، ۵۲ درصد از شهروندان مشکلات اقتصادی و معیشتی و در مقابل ۴۸ درصد بیماری کرونا را باعث نگرانی می‌دانند.

 

 

 

گفته می شود شایعه‌ هک سامانه ثنای قوه قضائیه تکذیب شددر پی پخش شایعه‌ای مبنی بر هک سامانه ثنای قوه قضائیه در فضای مجازی، دفتر امنیت فناوری اطلاعات مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه این شایعه را تکذیب کرد.

 

 

 

گفته می شود تازه ترین نتایج یک نظرسنجی صهیونیستی نشان می دهد که ۷۴ درصد ساکنان سرزمین‌های اشغالی بر این باورند که روابط آمریکا در دوران “جوبایدن” رییس جمهوری منتخب آمریکا نسبت به دوران “دونالد ترامپ” سردتر خواهد بود.

 

 

 

 

 

گفته می شود اقدام شادمهر عقیلی در ترویج سایت های شرط بندی که با انتشار یک استوری در اینستاگرام انجام شد با واکنش منفی کاربران زیادی مواجه شد. این خواننده که چند ماه پیش با اجرای کنسرت در کشور عربستان سعودی بسیار خبرساز شده و باعث انزجار بسیاری از کاربران ایرانی در فضای مجازی شده بود، پس از به جیب زدن پول سعودی ها، حالا قصد دارد پول هم وطنانش را به جیب بزند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*