مسئول سابق ستاد اجرایی فرامین امام (ره) خراسان جنوبی: نمایشگاه به خوبی گویای دستاوردهای انقلاب اسلامی نبود

مسئول سابق ستاد اجرایی فرامین امام (ره) خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی به خوبی گویای دستاوردهای انقلاب اسلامی نبود.

حسن خسروی مسئول سابق ستاد اجرایی فرامین امام (ره) و بنیاد برکت خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله  انقلاب اسلامی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و تسلیت ایام فاطمیه (س)، گفت: با توجه به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایجاد چنین نمایشگاهی ضرورت داشت تا دستاوردهای این انقلاب بزرگ برای همه ی مردم به خصوص جوانان معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه گویای دستاوردهای انقلاب ما نبود، بیان کرد: فضای نمایشگاه برای نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی محدود و این نمایشگاه و با تعداد غرفه‌های محدودی که دارد دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار زیاد و نامحدود و این نمایشگاه تنها قطره‌ای از دریای بیکران دستاوردهای انقلاب است.

مسئول سابق ستاد اجرایی فرامین امام (ره) خراسان‌جنوبی ادامه داد: در بازدید از این نمایشگاه عناوینی از غرفه‌ها دیدم که خود، دستاورد انقلاب اسلامی است مانند غرفه‌های دانشگاه‌ها که می‌توان گفت دانشگاه نیز یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هر کس اهل فکر و اندیشه بود دربند و زندان بود و هرکس که اهل گناه، معصیت و شراب‌خواری بود آزاد بود، گفت: به جوانان توصیه می‌شود جهت شناخت انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن مطالعه داشته باشند.

مسئول سابق ستاد اجرایی فرامین امام (ره) خراسان‌جنوبی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ،گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی برای مردم داشت از جمله این دستاوردها، دستاورد انتخاب، امکانات آموزشی، پیشرفت علم پزشکی و استقلال است که باعث شده ایران در بسیاری از زمینه‌ها جزو ۱۰کشور برتر جهان باشد در صورتی‌که قبل از انقلاب اصلا نامی از ایران برده نمی‌شد.

وی با بیان اینکه انتخاب شاید مهم ترین دستاورد انقلاب باشد، اظهار کرد: مردم همه مسئولان کشور را خود انتخاب می‌کنند و این موضوع باعث شده حتی بالاترین مقام کشور از تواضع و فروتنی بالایی برخوردار باشد.

خسروی با اشاره به اوضاع بد اقتصادی جامعه نیز، گفت: این اوضاع ربطی به انقلاب ندارد و ریشه این مشکلات در مدیریت‌های ۲ یا ۳سال گذشته است.

مسئول سابق ستاد اجرایی فرامین امام (ره) خراسان‌جنوبی با اشاره به آیه‌ای از قرآن گفت: “افراد اهل دین باید نسبت به مؤمنین متواضع و نسبت به دشمنان دارای هیبت و صلابت باشند” که متاسفانه گاهی شاهد رعایت نکردن این نکته از سوی بعضی مسئولان هستیم که این مشکلات ناشی از سوء مدیریت، توقعات مضاعف و اصلی ترین عامل یعنی قرار گرفتن در جنگ اقتصادی است و این موضوع ایجاب می‌کند که مردم در مقابل این جنگ نیز مانند ۸سال دفاع مقدس ایستادگی کنند.

وی تصریح کرد: مخرب ترین عامل جنگ اقتصادی همکاری عده‌ای از داخل کشور با دشمنان است.

خسروی بیان کرد: باید برای شناخت این انقلاب،ایران را با سایر کشورها مقایسه کرد. ایران به پشتوانه مردم انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و هم اکنون انقلاب اسلامی ایران به سایر کشورها صادر شده و کشورهای منطقه از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته‌اند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*