مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی خبر داد: آغاز توزیع سهمیه جدید کالاهای طرح تنظیم بازار در خراسان جنوبی

آغاز توزیع سهمیه جدید کالاهای طرح تنظیم بازار در خراسان جنوبی

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از آغاز توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار از امروز در استان خبر داد.

محمد علی بیجاری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار و تأمین مایحتاج مردم با پیگیری های سازمان جهاد کشاورزی و سایر دستگاه های مربوطه توزیع اقلام طرح تنظیم بازار در استان از امروز در استان آغاز شده است.

وی با اشاره به توزیع گوشت گوسفند منجمد طی امروز و فردا در سراسر استان، بیان کرد: این گوشت ها در قطعات مختلف ران، سردست، گردن و قلوه گاه توزیع می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اضافه کرد: قیمت این گوشت ها بنا به نوع قطعه بین ۲۶ هزار و ۵۰۰ تا ۳۸ هزار و ۵۰۰ متغییر خواهد بود.

بیجاری همچنین از توزیع گوشت گوساله منجمد وارداتی در سراسر استان خبر داد و گفت: این گوشت ها نیز در قطعات مختلف سردست و گردن خواهد بود که توزیع آن در نمایشگاه شب چله آغاز و کماکان نیز ادامه دارد.

وی، برنج  را یکی دیگر از کالاهای طرح تنظیم بازار عنوان کرد و گفت: این کالا نیز در نوع برنج تایلندی همالی با قیمت هر کیلو پنج هزار و ۶۰۰ تومان و برنج تایلندی رده Bبا قیمت چهار هزار و ۲۵۰ در شهرستان های بیرجند، فردوس و قاین و چهار هزار و ۳۰۰ در سایر شهرستان ها به فروش می رسد.

مردم نگران موجودی کالاهای طرح تنظیم بازار نباشند

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: توزیع این برنج ها از امروز بین عاملین توزیع آغاز شده و مردم نیز از شنبه می توانند برای خرید به مراکز عرضه مراجعه کنند ضمن اینکه برخی از عاملین فروش از سهمیه قبلی هنوز موجودی دارند.

بیجاری بیان داشت: همچنین با پیگیری های انجام شده سهمیه مرغ منجمد تنظیم بازار برای استان گرفته شده که این اقلام نیز در شهرستان بیرجند و قاین با قیمت هر کیلو هشت هزار و ۸۵۰ و در سایر شهرستان ها با قیمت هشت هزار و ۹۰۰ تومان به دست مصرف کننده خواهد رسید.

وی اضافه کرد: همچنین توزیع شکر طرح تنظیم بازار در استان در نمایشگاه شب چله آغاز و کماکان نیز ادامه دارد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: با پیگیری های انجام شده سهمیه خوبی در کالاهای طرح تنظیم بازار برای استان گرفته شده و مردم از این حیث نگرانی نداشته باشند.

بیجاری از مردم خواست جهت اطلاع از مراکز خرید و قیمت این کالاها به ادارات جهاد کشاورزی شهرستان و یا ادارات صنعت و معدن هر شهرستان مراجعه کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*