انتقاد امام جمعه آیسک از وضعیت بهداشت و درمان ؛ توقف پروژه ساخت مرکز جامع خدمات سلامت و تعطیلی داروخانه آیسک

توقف پروژه ساخت مرکز جامع خدمات سلامت و تعطیلی داروخانه آیسک

 امام جمعه آیسک از وضعیت بهداشت و درمان این بخش دوازده هزار نفری انتقاد کرد و گفت: پروژه ساخت مرکز جامع خدمات سلامت متوقف و داروخانه آیسک تعطیل شده است.

حجت الاسلام علی رادمرد در گفتگو با مهر، با اشاره به پروژه ساخت مرکز درمانی آیسک گفت: قسمت کمی از این پروژه اجرا و سپس به حال خود رها شده است که انتظار می رود سریعا عملیات ساخت آغاز و پروژه به اتمام برسد.

وی اظهار کرد: ظاهرا نقشه این پروژه مشابه نقشه یک مرکز درمانی روستایی است بنابراین با توجه به این که قرار است در این مرکز به جمعیت شش‌ هزار نفری شهر آیسک و تعداد زیادی از اهالی روستاهای بخش سرویس دهی شود، لازم است در نقشه و فضای آن تجدید نظر شود.

وی با بیان اینکه در سفر دو سال قبل وزیر بهداشت به آیسک و سفر امسال ایشان به سرایان و همچنین دیدار مسئولان منطقه و نماینده مردم در تهران با وزیر، با فعال شدن شیفت عصر مرکز آیسک موافقت شد، افزود:  مدت هاست مسئولین قول شبانه روزی شدن یا دوشیفت شدن مرکز درمانی آیسک را می دهند اما مردم هیچگاه شاهد عملیاتی شدن این قول ها نبوده اند.

به گفته وی، حدود دو ماه قبل با حضور مسئولان شورا در مرکز استان موضوع را پیگیری کردیم و مسئولان قول دادند از ۱۹ آبان دو شیفته شدن مرکز درمانی آیسک شروع شود اما آن هم به نتیجه ای نرسید.

وی تاکید کرد: لازم است حداقل برای خدمات پرستاری شیفت عصرمرکز فعال شود.

امام جمعه آیسک ضمن تشکر از خدمات پزشک خانواده مرکز افزود: متاسفانه یک پزشک جوابگوی حجم مراجعان نیست.

رادمرد با اشاره به افزایش نارضایتی مردم از ارائه نشدن خدمات درمانی مرکز بهداشتی درمانی آیسک در شیفت عصر از تعطیلی چند ماهه داروخانه آیسک هم انتقاد کرد و افزود: متاسفانه تعطیل شدن داروخانه مشکلات زیادی را به خصوص برای قشر مستضعف بوجود آورده است و مردم مجبورند گاها برای تهیه یک قلم دارو به شهرهای فردوس و سرایان مراجعه کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*