اخبار ورزشی استان/درخشش بانوان کاراته کا در رقابت های کشور

برگزاری مسابقات کیک بوکسینگ
بانوان استان
امروز خراسان جنوبی – گروه ورزش
به مناسبت دهه امامت و ولایت، هفته دولت و همچنین یادواره ۱۷۵ شهید غواص مسابقات کیک بوکسینگ بانوان قهرمانی استان به میزبانی فردوس برگزار شد. در این دوره از مسابقات ۱۵۴ شرکت کننده از شهرستانهای بیرجند، قاین، طبس و فردوس از ۳۱ مرداد ماه به مدت ۲ روز در سالن ورزشی شهید فخار جوان فردوس با یکدیگر رقابت کردند. برترین های این دوره از مسابقات ۱۴ شهریور ماه جاری به رقابتهای کشوری در استان گلستان اعزام می شوند.

درخشش بانوان کاراته کا
در رقابت های کشور
بانوان کاراته کار استان در رقابت های کشوری خوش درخشیدند. محمدکاظم ادیبیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زیرکوه گفت: ۱۱ نفر از بانوان کاراته کای شهرستان زیرکوه در ترکیب تیم منتخب شین کیوکوشین کاراته استان خراسان جنوبی عازم مسابقات کشوری این سبک شدند. وی افزود: در رده سنی نونهالان محدثه قندی و ریحانه حسنی در وزن منفی ۲۰ کیلوگرم مدال طلا را کسب کردند و در رده سنی نوجوانان مائده شمسی در وزن منفی ۳۵ کیلوگرم، نادیا ناقعی در وزن منفی ۲۵ کیلوگرم و نرگس صادقی در وزن منفی ۲۰ کیلوگرم نائب قهرمان شدند و کوثر شوری در وزن منفی ۳۶ کیلوگرم مقام سوم را کسب کرد. همچنین در رده سنی جوانان در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم زهرا صادقی بمرود و در وزن منفی ۵۰ کیلو گرم فاطمه صادقی بمرود مقام سوم را کسب کردند.

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی
در سرایان
همایش پیاده روی خانوادگی در سرایان با شرکت بیش از ۷۰۰نفر از گلستان طالقانی به سمت پارک پامچال با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش های همگانی بمناسبت اعیاد قربان تا غدیر برگزار شد. در پایان به قید قرعه به ۲۰ شرکت کننده جوایزی اهدا شد.
برگزاری جشنواره بازیهای همگانی در بشرویه
جشنواره بازی های همگانی ومحلی شهرستان بشرویه به مناسبت دهه ولایت وامامت وهمچنین هفته دولت و روز پزشک برگزار شد.سید مهدی ساداتی پور رئیس هیات ورزشهای همگانی شهرستان بشرویه گفت: دراجرای طرح توسعه سلامت ونشاط اجتماعی ،جشنواره بازی های همگانی همراه با همایش کوهپیمایی با حضور ۶۰ورزشکار در دوبخش بانوان و آقایان در رشته های دارت، فریزبی، لی لی،بولینگ، دو امدادی ،یک قل دوقل ،هفت سنگ وچیدن لیوان برگزار شد که در پایان به تیم های برتر جوایزی اهدا شد.
صعود تیم کاشمر به رقابت های لیگ برتر فوتبال روی میز کشور
در رقابت های فوتبال روی میز منطقه ۴ کشور که به میزبانی بیرجند برگزار شد تیم ستادبازآفرینی کاشمر به رقابت های لیگ برتر صعود کرد. در این رقابت ها که با حضور ۴ تیم از استان های خراسان جنوبی و رضوی برگزار شد تیم های قنادی قصر و گروه صنعتی برتر از بیرجند مقام های دوم و سوم را کسب کردند. همچنین تیم منتخب خراسان جنوبی سهمیه حضور در لیگ دسته اول را کسب کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*