سرمقاله/شما بگویید به که و چه و کجا امیدوار باشیم…!!!

امروز خراسان جنوبی – محمد راعی فرد mohammadraeifard@yahoo.com
یکی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی باز افاضاتی کرده که باید بطور جدی به او و همفکرانش شک کرد!!
وی در برنامه ویژه خبری ادعا می کند که بزرگترین کارخانه تولید نخ کشور ورشکست گردیده و عملا تعطیل شده است! این درست که طبق قانون نماینده مجلس مصونیت قضایی دارد اما این اصل ناقض امنیت ملی نباید باشد و به صرف یدک کشیدن نام نماینده هرچه را که خواستیم به زبان آوریم و خود اشاعه مشکل و دردسر و بی آبرویی کنیم!!
اما در بازدیدی که نمایندگان رسانه ها از کارخانه داشتند، کارخانه همچنان مشغول کار بوده و کارگران نیز همچنین!! عجیب است که اقلیت پر از هیاهوی مجلس بجای درک شرایط موجود در کشور نعل را همچنان وارونه می زنند و هر روز دروغی تازه و تهمتی نو بر دولت می افزایند و دم از وحدت و امید نیز می زنند و در نهان آن کار دیگر می کنند!!
در روز بازی استقلال با پیکان و اولین بازی لیگ برتر فوتبال بسیاری از تماشاگران علیه سرپرست باشگاه و نحوه مدیریت شان شعار سر داده و علیه وزیر ورزش نیز شعارهای تندی دادند!!
ظاهرا تعدادی را دستگیر کرده و سرپرست باشگاه هم قول داده کسانی را که تحریک کننده بوده اند شناسایی و دستگیر کنند!! زهی تاسف و تالم که شعار علیه وزیر هم به خطوط قرمز ما اضافه شد و فردا نیز چنانچه علیه مدیر کل و رئیس اداره و آبدارچی نیز شعاری داده شود باز هم اقدام علیه امنیت ملی تلقی شود، عجیب است که هنوز درس نگرفته ایم از مماشات محدود مردم، هنوز نیاموخته ایم که وزیر معصوم و امامزاده نیست، هنوز نفهمیده ایم که پاسخگویی چه معنایی دارد، هنوز با بگیر و ببند و خاموش کردن صداها خیال می کنیم مشکل را حل کرده ایم!!
پرونده ثامن الحجج مثل این که تبدیل به پاشنه آشیل خیلی ها شده و بسیار پیچیده تر و غامض تر از آنی است که می دانیم و تاکنون به ما گفته اند!! فرزندان و وابستگان برخی از مسئولین رده بالای کشور دراین پرونده جایگاهی خاص و ویژه دارند، احتمالا حروف الفبا نیز دچار کمبود شوند، از بس که باید از حروف الف و ب و ی استفاده کنیم.گفتند که متهم ردیف سوم متواری است اما وکیلش می گوید در تهران و در خیابان گاندی و در خانه خودش با یک خط تلفن حضور دارد!! چگونه است که تاکنون او را دستگیر نکرده اند؟! چگونه است که اتهامی بدین سنگینی، مردم حتی نام او را نیز نمی دانند، روز به روز ابهامات ثامن الحجج بیشتر و بیشتر می شود… مشهد تبدیل به شهری شده که تمامی اختلاس ها و کلاهبرداری های بزرگ مالی سر نخ اش آنجاست… موسسه میزان …. پدیده …فرشتگان…ثامن… ثامن الحجج و قس علیهذا !!!
امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی می گوید تاکنون ۳۱نفر از مفسدین اقتصادی که در ارتباط با مسئولین نظام هستند را دستگیر کرده ایم!! وقتی فریاد بر می آوردیم که آقایان فساد کاملا نهادینه شده و از درون ارکان نظام برخاسته است نه اینکه وقعی نگذاشتید بلکه تشرها زدید و قلم ها شکستید و آبروها بردید! چرا ما آنقدر که از بنده خدا می هراسیم از خود خدا ترسی نداریم؟ چرا خدا را به ابزاری تبدیل کردیم که کمکی باشد برای شکل گیری انواع فسادهای اداری و اقتصادی که اینک جامعه را در معرض فروپاشی قرار داده؟!
چرا مسئولیت افکار و اعمالتان را به عهده نمی گیرید و همچنان به مردم آدرس اشتباه می دهید؟ باز قرار است توپ بی لیاقتی ها و زیاده خواهی های خود را به زمین کدام کشور بیندازید؟
به چه کسی و به کجا اعتماد کنیم و از چه مفری به درون پر از اغتشاش مان امید تزریق کنیم؟!!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*