اخبار کوتاه استان/افزایش دمای همه استان ها در ۱۲ ماه اخیر

افزایش دمای همه استان ها در ۱۲ ماه اخیر

رئیس مرکز خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور شرایط دمایی کشور را طی ماه، فصل و سال زراعی گذشته اعلام کرد و از افزایش دمای همه استان‌ها در بازه ۱۲ ماهه اخیر خبر داد. شاهرخ فاتح ضمن اشاره به وضعیت دمایی کشور طی ماه گذشته گفت: در شهریورماه ۹۶، کل کشور نیم درجه سلسیوس گرمتر از میانگین بلندمدت این ماه بوده است و اکثر استان‌ها شرایطی گرمتر از بلندمدت را تجربه کردند.

استقبال بی‌نظیر مردم خراسان‌جنوبی از یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان‌جنوبی

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: استقبال مردم خراسان‌جنوبی از یازدهمین نمایشگاه کتاب استان چشمگیر و بی‌نظیر بوده است.احمد محبی، اظهار کرد: در نمایشگاه امسال، چهار میلیارد ریال بن کارت و ۸۰۰ میلیون ریال یارانه به واجدین شرایط اعطا خواهد شد.

رشد ۴۵ درصدی کمک مردم خراسان‌جنوبی

در جشن عاطفه‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها که در اواخر شهریور سال جاری برگزار شد، مردم نیکوکار استان نزدیک یک میلیارد تومان به دانش‌آموزان محروم کمک کردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد رشد داشت. عباس لامعی، در بازدید از ستاد برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در بیرجند اظهار کرد: ۸۸۷ پایگاه در مدارس استان وظیفه جمع‌آوری هدایای دانش‌آموزان را بر عهده دارند.

همایش “نکوداشت فرهنگ استاندارد”

در خراسان جنوبی برگزار شد

مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی گفت: همایش نکوداشت فرهنگ استاندارد در خراسان جنوبی با حضور مدیرکل نظارت براجرای صنایع غیرفلزی سازمان ملی استاندارد ایران، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی و جمعی از مدیران و تولیدکنندگان استانی برگزار شد. محمدرضا مروی‌مقدم در همایش نکوداشت فرهنگ استاندارد اظهار داشت: امروزه مردم در مباحث استاندارد پیشرفت‌های چشمگیری داشته و دقت لازم را دارند که این امر مسئولیت ما را در سازمان استاندارد  چند برابر می‌کند. مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی با اشاره به شعار امسال روز جهانی استاندارد با عنوان “استاندارد، شهرها را هوشمند می‌کنند” گفت: با گسترش استانداردهای بین‌المللی مختلف و پیاده‌سازی آن می‌توانیم شیوه‌های کارآمدی در ساخت یک شهر هوشمند را به کار بگیریم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*