گفته می شود

گفته می شود وزیر بهداشت با بیان اینکه متأسفانه در ۲۶ سال گذشته افسردگی در کشورمان ۲ برابر شده است گفت: مردم قربانی تصمیمات نادرست برخی مجموعه‌های سیاست‌گذار هستند و امروزه متأسفانه آنچه می‌بینیم در مسیر ناامیدی است و ملتی که امیدوار نباشد نیازی به تلاش و حرکت نمی‌بیند.

 

 

 

گفته می شود پس از آنکه اعلام شد ۳ فروند ایرباس تحویلی هما، حاصل لغوسفارش چندین ایرلاین دیگر بود، حال نخستین بوئینگ هم احتمالاً تا یک ماه آینده تحویل هما می‌شود و طبق اعلام قائم‌مقام وزیر راه، این بوئینگ حاصل انصراف‌ ترکیش‌ایرلاین از خرید است که بوئینگ آن را به ایران‌ایر تحویل خواهد داد.

 

 

 

گفته می شود شرکت معروف به «داروگر» با عنوان شرکت سهامی عام کف با داشتن قدمت ۹۰ ساله در تولید انواع صابون، شامپو و سایر مواد شوینده به دلایلی نا مشخص در سال جاری تعطیل شده است و کارگران این شرکت در سال جاری با درهای بسته این کارخانه مواجه شده اند. اولین واکنش های صورت گرفته در این باره، اعطای مرخصی اجباری کارگران این کارخانه تا اطلاع ثانوی تعطیل است. این مرخصی اجباری از شب عید شروع شده و تا به امروز ادمه داد.

 

 

 

 

گفته می شود وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از تخریب بی اندازه کابینه و ارائه آمارهای غلط و بدون پشتوانه با هدف تضعیف دولت گلایه کرد. علی ربیعی اظهار کرد: متاسفانه عده ای با دست کاری آمار خدمات دولت را زیر سوال برده و سعی در ایجاد شک و شبهه برای اقدامات انجام شده دارند.وی بیان کرد: این گونه اقدامات و رفتارها با هدف تخریب و تضعیف دولت سزاوارانه نیست و نباید برای کسب رای مردم دست به هر کاری زد چراکه در نهایت به ضرر منافع ملی است.وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی افزود: برخی اقدامات و خدمات انجام شده دولت در مقایسه با ادوار گذشته کم نظیر و آثار به جای مانده از آن حتی بی نظیر است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*