اخبار ورزشی

قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر
تیم پرسپولیس  در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با نتیجه ۲ برصفر مقابل ماشین‌سازی تبریز به پیروزی رسید. علی علیپور در ثانیه ۲۹ بازی و مهدی طارمی در دقیقه ۶۹ از روی نقطه پنالتی گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند.پرسپولیس سه هفته مانده به پایان لیگ با ۶۲ امتیاز قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کرد. پرسپولیسی‌ها آخرین بار در لیگ هفتم قهرمان شده بودند تا ۹ سال انتظار آنها برای قهرمانی به پایان برسد. ماشین‌سازی هم که این فصل به لیگ برتر آمده بود، با شکست در این بازی سقوطش قطعی شد.
ولوی قهرمان تنیس روی میز خردسالان استان شد
رقابت های تنیس روی میز خردسالان استان با قهرمانی میثاق ولوی پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در این رقابت ها که به مناسبت هفته ارتش و انتخابی به رقابت های قهرمانی کشور در سالن شهید سرحدی برگزار شد میثاق ولوی و میلاد رمضانی اول و دوم شدند و امیرفولادی و امیرحسین رسانی مشترکا مقام سوم را کسب کردند.
بانوان کارگر استان مقام دوم
 رقابت های دو و میدانی کشور را کسب کردند
تیم بانوان کارگر خراسان جنوبی در رقابت های دو ومیدانی قهرمانی کشور مقام دوم را کسب کرد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های قهرمانی دوومیدانی بانوان کارگر کشور انتخابی تیم ملی کارگران به مسابقات۲۰۱۷  لتونی به میزبانی مشهد و در ورزشگاه تختی برگزار شد. در پایان  این مسابقات تیم خراسان جنوبی  با ۵ مدال نقره و برنز مقام دوم این رقابت ها را کسب کرد و تیم خراسان رضوی اول شد و تیم  خراسان شمالی به مقام سوم رسید. گفتنی است خانمها نظری ؛ بازدیدی؛ شاهبیکی؛ تذکاری، به نمایندگی از بانوان کارگر خراسان جنوبی در این رقابت ها به مصاف حریفان خود رفتند.
صدرنشینی تیم شبکه بهداشت
در هفته دهم لیگ فوتسال درمیان
هفته دهم لیگ فوتسال درمیان با صدر نشینی تیم شبکه بهداشت پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در ادامه رقابت های هفته دهم لیگ فوتسال درمیان تیم های شاهین اسدیه، دهیاری سرو ، بیم معلم و گزیک بر حریفان خود غلبه کردند. گفتنی است تیم شبکه بهداشت با ۲۷ امتیاز در صدر این رقابت ها قرار دارد . همچنین این رقابت ها با شرکت ۱۶ تیم به صورت دوره ای در سالن نجابت شهر اسدیه برگزار می شود.
دعوت از داور فوتبال استان
برای حضور در لیگ دسته یک کشور
از داور فوتبال استان در رقابت های لیگ دسته یک کشور (جام آزادگان) به عنوان کمک داور دوم دعوت شد. برات زاده رئیس هیات فوتبال استان گفت: رقابت تیم فولاد یزد و نساجی مازندران که به میزبانی یزد دوشنبه ۲۸ فروردین ماه برگزار می شود فرهاد فرهادپور داور خراسان جنوبی به عنوان کمک داور دوم در این رقابت ها حضور دارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*