گفته می شود

گفته می شود رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه روحانی در انتخابات اخیر وامدار اصلاح‌طلبان شد، گفت: در حرکت‌های اصیل سیاسی، جابجایی مواضع را کمتر شاهدیم اما در مورد آقای روحانی در هر صورت این اتفاق افتاده است. باهنر با تأکید بر اینکه روحانی در انتخابات ۹۶ مورد حمایت اصلاح‌طلبان خواهد بود، گفت: اصلاح‌طلبان در انتخابات ۹۶ از روحانی عبور نخواهند کرد، اصولگرایان نیز در برابر آقای روحانی یک کاندیدای جدی و مشخص خواهند داشت.

 

 

گفته می شود عضو مجمع روحانیون مبارز، با بیان اینکه افزایش رابطه اصلاح طلبان با رهبری نظام یک ضرورت است، گفت: این رابطه در حد بایسته و شایسته نیست و حتما باید یک ساز و کاری درون جبهه اصلاحات تعیین شود.

 

 

 

گفته می شود دانشمندان آمریکایی به نتایجی نگران کننده دست یافتند که نشان می‌دهد تنها ۳۰ سال دیگر جهان به پایان می‌رسد. آنها این مسئله را با توجه کاهش فعالیت خورشید بیان کرده‌اند. طبق گزارش اسپوتنیک، دانشمندان اختر فیزیک آمریکا در چارچوب پژوهش های خود به این نتیجه رسیدند که فعالیت خورشید در سالهای اخیر به شکل چشمگیری کاهش داشته است. آنها در همین چارچوب اعلام کرده اند تاریخ پایان جهان ابتدای سال ۲۰۴۷ میلادی خواهد بود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*