مشاور ترامپ: مُردگان و اتباع خارجی هم در انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر شرکت کردند!

استیون میلر با تقلبی خواندن انتخابات آمریکا اعلام کرد افراد مُرده و آنهایی که شهروند آمریکا نبودند نیز در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، “استیون میلر”، مشاور کاخ سفید در مصاحبه با شبکه “ای بی سی نیوز” اعلام کرد: در آخرین دوره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تقلب صورت گرفته است؛ زیرا هم افراد مرده و هم آنهایی که به طور قانونی شهروند آمریکا محسوب نمی شوند در این انتخابات رأی دادند.
وی در ادامه افزود: “تقلب در انتخابات در این کشور به یک مشکل جدی تبدیل شده است. میلیونها نفر در آمریکا با وجود اینکه مرده بودند؛ اما در انتخابات به اسم آنها رأی داده شده است و همینطور دست کم ۱۴ درصد هم که از شهروندان آمریکا نبوده اند در این انتخابات شرکت کردند. این آمار بسیار تعجب‌آور است.”
میلر خاطرنشان کرد: سیاستمداران باتجربه متوجه وجود تقلب در انتخابات در ایالت نیوهمپشایر آمریکا می شوند.
در ماه ژانویه سال جاری میلادی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا متعهد شد که مسئله تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا را بررسی کند. وی پیش از این مدعی شده بود که میلیونها نفر از افرادی که اجازه رأی دادن در انتخابات را نداشته اند در این انتخابات شرکت کردند و این مسئله باعث شکست وی از هیلاری کلینتون در آرای مردمی شد.
پس از آن، پال رایان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد هیچ مدرکی وجود ندارد که ادعاهای ترامپ را درباره تقلب در انتخابات تأیید کند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*