اخبار ورزشی

۲۵ گل در هفته سوم لیگ فوتسال استان از خط دروازه ها گذشت۲
رقابت های فوتسال لیگ دسته یک استان با زدن ۲۵ گل برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در هفته سوم رقابت های لیگ فوتسال خراسان جنوبی بازی تیم های خانه کارگر طبس با مجموعه آموزشی مفید فردوس  در طبس با نتیجه ۷ بریک به نفع تیم فردوس به پایان رسید. همچنین در فردوس تیم دانشگاه علمی کاربردی بشرویه ۶ بر۲  کاوش بتن فردوس را از پیش رو برداشت.  در سالن پهنایی قاین هم تیم شهید صحتی توانست ازسدتیم شرکت حمل ونقل طلای کویر طبس با نتیجه ۵ بر۴ بگذرد. گفتنی است تیم دانشگاه علمی کاربردی بشرویه با ۷ امتیاز در صدر گروه قرار دارد و تیم های مجموعه آموزشی مفید فردوس، طلای کویر طبس ،شهید صحتی قاین،خانه کارگر طبس ، کاوش بتن فردوس و مرکز آموزش محمدرسول ا… بیرجند در رده های دیگر جدول قرار دارند. در تنها بازی باقیمانده از هفته سوم روز دوشنبه ۴ بهمن ماه تیم مرکز اموزش محمدرسول ا… بیرجند میزبان خانه کارگر طبس خواهد بود.
ساماندهی اتومبیلرانان و موتوسواران بیرجند ۳ 
اتومبیلرانان و موتورسواران شهرستان بیرجند در دو بخش بانوان و آقایان ساماندهی می شوند. نادی مقدم رئیس هیات اتومبیلرانی و موتوسواری شهرستان بیرجند در حاشیه نمایش اتومبیلرانان و موتوسواران در پیست امیرآباد بیرجند به خبرنگار ما گفت: این پیست قرار است به زودی تجهیز و تکمیل شود و ورزشکاران این رشته مجددا تمرینات خود را شروع کرده و ساماندهی شوند.  وی افزود: بانوان و آقایانی که تمایل دارند در این رشته فعالیت کنند می توانند با مراجعه به دفتر هیات نسبت به ثبت نام و شروع تمرینات اقدام نمایند. وی همچنین گفت: چند سالی است این هیات بدلیل نبود پیست مناسب در شهر تعطیل شده بود که با راه اندازی و تجهیز پیست امیرآباد بیرجند مجددا فعالان این رشته می توانند تمرینات خود را آغاز کنند.  گفتنی است  براساس اولین فراخوان این هیات، روز جمعه اتومبیلرانان و موتورسواران در دو بخش آقایان و بانوان در  رشته اسلالوم (مهارت های فردی) با نمایش ویژه ای به ارائه حرکات فردی و مهارتی پرداختند.
برتری تیم تیروکمان استان در رقابت های شرق کشور
تیم تیروکمان خراسان جنوبی در دو بخش بانوان و آقایان در رقابت های شرق کشور مقام های برتر را کسب کرد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های تیر و کمان شرق کشور با حضور تیم هایی از استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد. در این رقابت ها در بخش بانوان زیر ۱۷ سال مهرناز آصف و آرمیتا اصحاب یمین در کمان ریکرو مقام های اول و دوم را کسب کردند. همچنین در بخش آقایان شایان شاکری نیا در کمان ریکرو رده ۱۷ سال مقام سوم را بدست آورد و در رده بزرگسالان کمان کامپوند علی رضایی دوم شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*