فساد در فوتبال پرونده سنگینی است؛ کسی را به قوه قضاییه معرفی نکرده ایم


سخنگوی اصل ۹۰ مجلس : پرونده فساد در فوتبال حجم سنگینی دارد اما هنوز دراین باره کسی را به قوه قضاییه معرفی نکرده ایم.
بهرام پارسایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما گفت: پرونده فساد در فوتبال هم اکنون مفتوح است و کارشناسان ما در حال بررسی ریز به ریز موارد هستند و این پرونده یکی از پرونده های بزرگ و ملی است که حجم سنگینی  دارد اما هنوز هیچ فردی را به قوه قضاییه معرفی نکرده ایم و تاکید می کنم اگر نکاتی دیگر باشد به این پرونده اضافه می شود.
وی در ادامه گفت: به طور حتم به نتیجه رسیدن این پرونده زمان بر است البته بخشی از این پرونده فساد باید به وزارت ورزش و جوانان و بخش مهم آن پس از کارشناسی بدون وقفه به مراجع قضایی ارجاع داده شود اما تاکنون به هیچ جمع بندی خاصی نرسیده ایم هرچند تلاش ما این است که در آینده نزدیک پرونده فساد در فوتبال را به نتیجه برسانیم.
وی افزود: چند سالی ست که پای پرونده فساد در فوتبال به کمیسیون اصل ۹۰ باز شده است و بدون شک درپی آن هستیم تا فاسدانی را که به دنبال ضربه زدن به روح پاک ورزش هستند، معرفی کنیم و در نهایت نتیجه بررسی پرونده را به اطلاع همگان برسانیم.
پیش از این یکی از اعضای کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفته بود، بیست مربی، بازیکن و کادر فنی تیم های فوتبال که در پرونده فساد در فوتبال نقش داشته اند برای پاسخگویی به مراجع قضایی به دادگاه معرفی شده اند!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*