جمع آوری کالای قاچاق به بازار کفش ورزشی رسید

طرح جمع آوری کالای قاچاق از سطح عرضه، به بازار کفش ورزشی رسید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، در حالی بیش از یک ماه از اجرای طرح مبارزه گسترده با عرضه کنندگان کالای قاچاق در واحدهای صنفی می گذرد این بار بازرسان اتاق اصناف، اتحادیه صنفی وسازمان صنعت معدن وتجارت به سراغ فروشندگان کفش ورزشی در بازار بزرگ تهران رفتند.
تاکنون در بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی مختلف هیچ واکنشی دیده نشده بود اما این بار ساکنان بازار بزرگ در راسته فروشندگان کفش ورزشی قبل از رسیدن بازرسان مغازه های خود را بستند و مانع حضور بازرسان در واحدهای صنفی شدند.
در گزارش میدانی که در این بخش تهیه شد همه صاحبان واحدهای صنفی در این بخش از بازار با تجمع در مقابل مغازه های بسته شده اجازه فعالیت به بازرسان را ندادند.
پس از به نتیجه نرسیدن بازرسی در بازار بزرگ که برای اولین باز میزبان بازرسان طرح جمع آوری کالای قاچاق از سطح عرضه بود پاساژ پلاسکو محل بعدی برای اجرای طرح انتخاب شد که پس از حضور در این محل بازهم با دربهای بسته مغازه ها مواجه شدیم به نحوی که مجتبی
عباسپور بازرس اصناف گفت: اطلاع رسانی به واحد های صنفی در مورد حضور بازرسان علت این تعطیلی بی موقع است.
اسماعیل قاسمی نماینده حقوقی اصناف هم گفت : اطلاع رسانی نادرست به واحدهای صنفی وایجاد ترس در این واحدها دلیل این برخورد واحدهای صنفی با اجرای این طرح است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*